Anvelopa Iarna 235/40R18 95V HANKOOK Winter Icept Evo2 W320 Xl

Anvelopa Iarna 235/40R18 95V Hankook Winter Icept Evo2 W320 Xl

Mai multe poze

-93 Lei

Fii primul care evalueaza acest produs.

  • Eficienta consumului de carburant
  • Aderenta pe carosabil umed
  • Nivelul zgomotului la rulare
  • Cod produs: 41315
  • Cod EAN/CAI: 1017137

Transport gratuit

la minim 4 anvelope comandate

Plata in rate

pana la 5 rate fara dobanda

Retur 14 zile

te-ai razgandit ? Iti dam banii inapoi

Garantie 3 ani

la toate anvelopele

Special Price 471,71 LEI

-93 Lei

Pret normal: 564,94 LEI

Pretul afisat include TVA si ecovaloare

2015

36 Luni

Disponibilitate: Ultima bucata

Stoc disponibil in punctele de lucru:

Comenzi telefonice 0756 036 277
WhatsApp Chat
Program L-V: 9:00-18:00
Descriere

Winter i*cept evo2 (W320)

O anvelopa care face fata tuturor conditiilor de iarna

 I*cept evo² sunt anveope de iarna premium fabricate de Hankook in Europa si care sunt perfect adaptate vehiculelor de categorie medie si superioara. Gratie noii formule a cauciucului, suprafata de contact a pneului ramane elastica chiar si la temperaturi joase, garantand o aderenta excelenta. Peretele lateral ranforsat si umarul puternic confera directiei reactivitate si ofera un condus stabil.

Banda de rulare aderenta

Canelurile laterale in forma de piolet actioneaza ca niste carlige, aderand la suprafata acoperita cu zapada si gheata. La performantele anvelopei pe astfel de suprafete contribuie si unghiul optimizat al canelurilor laterale. 

De asemenea, anvelopele Hankook i*cept evo² poseda o canelura  in zigzag, care amelioreaza tractiunea si franarea deoarece sporeste punctele de intersectie. 

Striatiile cu un profil in trei dimensiuni reduc miscarea blocurilor pe carosabilul umed sau inzapezit.  

Pe suprafata blocurilor  Hankook i*cept evo² poseda o serie de fante, care sporesc aderenta anvelopei pe polei, ameliorand performantele in viraj. 

Umarul larg al anvelopei produce o manevrabilitate excelenta si amelioreaza aderenta.

Blocurile laterale ale  Hankook i*cept evo² sunt dotate cu „semi-caneluri”, care cresc flexibilitatea si optimizeaza aria de contact in viraje. Manevrabilitatea pe zapada si carosabil ud sunt ameliorate si ele.

Marginea inclinata a canelurilor ofera un plus de performanta deoarece creste sectiunea transversala.

Structura ce ofera manevrabilitate

1. Formula cu siliciu a cauciucului, extrem de aderenta, ofera o tractiune mai buna pe zapada sau carosabil ud, si simultan reduce rezistenta la rulare.

2. Centura de ranforsare fara imbinari ofera rigiditate benzii de rulare

3. Centura de otel asigura si ea rigiditate benzii de rulare si amelioreaza manevrabilitatea. 

4.Materialul extrem de rezistent din zona talonului amelioreaza raspunsul directiei si manevrabilitatea.

5. Talonul dispune de un cablu ultrarezistent, care pastreaza uniformitatea si pozitia corecta a talonului.  


Despre Hankook

Hankook a deschis prima fabrica de anvelope din Coreea in anul 1941. Compania vinde  anvelope radiale in Europa si Statele Unite inca din anii 80. In prezent Hankook are fabrici in toata lumea: Coreea, China, Indonezia, Statele Unite si Ungaria. Anvelopele care se comercializeaza in Romania sunt produse la fabrica din Ungaria. Fiind un important producator de anvelope OE (original equipment), Hankook a devenit furnizor de anvelope de echipare originala pentru Volkswagen din 1991, pentru Audi din 2008, pentru BMW din 2012 si pentru Mercedes din 2013.

Mai multe informatii

Mai multe informatii

Brand HANKOOK
Latime (mm) 235
Inaltime 40
Diametru (inch) 18
Model WINTER ICEPT EVO2 W320 XL
Indice viteza V (240km/h)
Indice sarcina 95 (690kg/anvelopa)
Anotimp Iarna
Economie de carburant E
Franare pe suprafete umede C
Nivel de zgomot 72
Eficienta Clasa C1
DOT 2015
Cum aleg anvelopele?
Recenzii

Scrie propria ta recenzie

Faceti recenzie la: Anvelopa Iarna 235/40R18 95V Hankook Winter Icept Evo2 W320 Xl

Cum evaluezi acest produs? *

Nota
Eticheta energetica

Eticheta energetica a anvelopei

Etichetarea anvelopelor in spatiul U.E. este obligatorie si trebuie sa contina informatii despre economia de carburant rezultata din folosirea anvelopei, despre comportamentul anvelopei la franare pe carosabil umed si despre zgomotul produs de anvelopa respectiva (in decibeli), conform directivei nr. 1222/2009, din noiembrie 2012.

Economia de carburant a anvelopei

Economia de carburant a unei anvelope se traduce prin gradul de rezistenta la rulare si este reprezentata printr-o scara colorata, de la A la G. Clasa A (verde) este atribuita unei anvelope care datorita rezistentei scazute la rulare, va oferi un consum de combustibil mult mai eficient (mai mic) si o emisia de gaze mai mica, in timp ce G (rosu) este clasa cu cea mai scazuta eficienta la consumul de carburant.

O anvelopa de clasa A poate consuma cu 7,5% mai putin combustibil fata de o anvelopa de clasa G.

Franarea pe carosabil umed

Acest tip de clasare reprezinta capacitatea anvelopei de a frana pe un carosabil acoperit de un strat de apa care are intre 0.5 si 1.5 mm, la o temperatura intre 2 si 20ºC pentru anvelopele de iarna si intre 5 si 35 ºC pentru anvelopele de vara. Franarea pe carosabil umed este reprezentata printr-o scara de la A la G, clasa A fiind cea mai buna performanta in acest sens.

Un vechicul dotat cu ABS si 4 anvelope de clasa A (la franare pe carosabil umed) va frana de la 80km/h pana la stop pe o distanta cu pana la 18 metri mai scurta decat acelasi vehicul dotat cu 4 anvelope de clasa G.

Nivelul de zgomot

Anvelopele constribuie la nivelul de zgomot produs de masina. Cu cat nivelul de zgomot este mai mic, cu atat impactul asupra mediului incojurator este mai mic si in conformitate cu normele legislative.

Pe etichete se afiseaza un difuzor cu 3 unde negre posibile pentru a reprezenta nivelurile de zgomot in decibeli.
- nivelul 1 insemna ca anvelopa produce un nivel de zgomot cu cel putin 3db mai scazut decat limita UE.
- nivelul 2 inseamna ca anvelopa produce un nivel de zgomot aflat intre limita europeana si pana la 3db sub aceasta limita.
- nivelul 3 inseamna ca anvelopa depaseste nivelul de zgomot admis in U.E.