Anvelopa Vara 245/35R20 95Y GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 3 Moe*rof-Runflat

Anvelopa Vara 245/35R20 95Y Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Moe*rof-Runflat

Mai multe poze

Fii primul care evalueaza acest produs.

  • Eficienta consumului de carburant
  • Aderenta pe carosabil umed
  • Nivelul zgomotului la rulare
  • Cod produs: 52166
  • Cod EAN/CAI: 5452000719454

Retur 14 zile

te-ai razgandit ? Iti dam banii inapoi

Garantie 3 ani

la toate anvelopele
1.024,97 LEI

Pretul afisat include TVA si ecovaloare

36 Luni

Disponibilitate: Nu este in stoc

Comenzi telefonice 0756 036 277
Program L-V: 9:00-18:00
Descriere

GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric3 Moe*rof 245/35R20 95Y

Anvelopa premium, rezistenta si inovanta

Eagle F1 Asymmetric 3  este un pneu extrem de performant, rezistent la uzura si cu performante de franare excelente, tintit catre masinile puternice.  



Dezvoltarea modelului Eagle F1 Asymmetric 3 a presupus peste 36000 de ore de  cercetare-dezvoltare, 50000 de teste, inclusiv 1.200 de teste  pe sosea, pe distante ce au insumat 330.000 km.


Echipament oficial pentru Mercedes

Indicatia MOE din numele anvelopei GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric3 Moe*rof 245/35R20 95Y semnifica faptul ca ele au fost omologate de Mercedes si folosite ca echipament original, din fabrica. Veti avea astfel un produs care are garantia unei anvelope care conlucreaza perfect cu sistemele electronice de monitorizare si control ori care, tinand cont de distributia specifica maselor automobilului, ofera o tinuta de drum perfecta.

RunOnFlat

Tehnologia Goodyear RunOnFlat incorporate anvelopelor  GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric3 Moe*rof 245/35R20 95Y  va permite sa conduceti cu viteze de pana la 80 km/h cu o anvelopa cu pana. Asadar, nu este necesara schimbarea anvelopelor pe marginea drumului. De asemenea, aceste anvelope reduc riscul de accidente, oferind soferului control asupra vehiculului in cazul unei pierderi de presiune accidentale.

Protectie pentru janta

Cu protectiile pentru janta integrate in anvelopele GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric3 Moe*rof 245/35R20 95Y , veti avea mai putine deteriorari provocate de borduri.

O noua structura a anvelopei

Eagle F1 Asymmetric 3 este un pachet de noi tehnologii. Noua constructie si usoara ranforsata a anvelopei imbunatateste manevrabilitatea, performanta in curbe, kilometrajului si reduce consumul de combustibil.

Ea include, noul compus Grip Booster, o rasina vascoasa ce creste aderenta la suprafata de contact, ameliorand manevrabilitatea si distanta de franare.

Totodata anvelopa este este dotata cu un nou strat de amortizare cere scade rezistenta la rulare, reducand implicit consumul. La testele realizate de TÜV Süd, Eagle F1 Asymmetric 3 a demonstrat o rezistenta la rulare cu 10,9% mai mica in raport cu media principalilor competitori.

Structura de breakere proiectate pentru valori inalte ale tensiunii, imbracate intr-un strat usor si rezistent confera rigiditate anvelopei, ameliorand comportamentul in curbe si rezistenta la uzura.

Distanta scurta de franare pe drumuri umede si uscate

Cu Tehnologia Active Braking contactul cu suprafata de rulare si aderenta cresc in timpul franarii. Cresterea suprafetei de contact cu soseaua inseamna o distanta scurta de franare pe drumuri umede si uscate.  Potrivit testelor TÜV Süd, pe carosabil ud,  Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3  a demonstrat o franare cu 2,6m mai scurta (9% mai bine) decat media principalilor competitori. Pe drum uscat, avansul a fost de 1.3m (4% mai bine decat media competitorilor).

Rezistenta la uzura

Intr-un test realizat de DEKRA, Eagle F1 Asymmetric 3 a demonstrat ca poate oferi un kilometraj  superior cu 11.500 km principalilor sai competitori din categoria premium. Aceasta inseamna o rezistenta la uzura mai bunca cu 31%.

Despre Goodyear

Goodyear este una dintre cele mai mari si mai vechi companii producatoare de anvelope. A pornit la drum in 1898, cu doar 13 salariati, la Akron, in Statele Unite, localitate unde isi are sediul si astazi. Acum are aproximativ 66.000 de angajati,  48 de fabrici distribuite in 21 de tari, si vanzari de peste 15 miliarde de dolari. De asemeni, poseda doua centre de inovare-dezvoltare, in SUA si Luxemburg, unde sunt proiectate anvelope care de multe ori devin referinte ale industriei de profil.

Mai multe informatii

Mai multe informatii

Brand GOODYEAR
Latime (mm) 245
Inaltime 35
Diametru (inch) 20
C Runflat
Model EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 MOE*ROF
Indice viteza Y (300km/h)
Indice sarcina 95 (690kg/anvelopa)
Anotimp Vara
Economie de carburant C
Franare pe suprafete umede B
Nivel de zgomot 71
Eficienta Clasa C1
DOT Nu
Cum aleg anvelopele?
Recenzii

Scrie propria ta recenzie

Faceti recenzie la: Anvelopa Vara 245/35R20 95Y Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Moe*rof-Runflat

Cum evaluezi acest produs? *

Nota
Eticheta energetica

Eticheta energetica a anvelopei

Etichetarea anvelopelor in spatiul U.E. este obligatorie si trebuie sa contina informatii despre economia de carburant rezultata din folosirea anvelopei, despre comportamentul anvelopei la franare pe carosabil umed si despre zgomotul produs de anvelopa respectiva (in decibeli), conform directivei nr. 1222/2009, din noiembrie 2012.

Economia de carburant Economia de carburant a anvelopei

Economia de carburant a unei anvelope se traduce prin gradul de rezistenta la rulare si este reprezentata printr-o scara colorata, de la A la G. Clasa A (verde) este atribuita unei anvelope care datorita rezistentei scazute la rulare, va oferi un consum de combustibil mult mai eficient (mai mic) si o emisia de gaze mai mica, in timp ce G (rosu) este clasa cu cea mai scazuta eficienta la consumul de carburant.

O anvelopa de clasa A poate consuma cu 7,5% mai putin combustibil fata de o anvelopa de clasa G.

Economia de carburant a anvelopei

Franarea pe carosabil umedFranarea pe carosabil umed

Acest tip de clasare reprezinta capacitatea anvelopei de a frana pe un carosabil acoperit de un strat de apa care are intre 0.5 si 1.5 mm, la o temperatura intre 2 si 20ºC pentru anvelopele de iarna si intre 5 si 35 ºC pentru anvelopele de vara. Franarea pe carosabil umed este reprezentata printr-o scara de la A la G, clasa A fiind cea mai buna performanta in acest sens.

Un vechicul dotat cu ABS si 4 anvelope de clasa A (la franare pe carosabil umed) va frana de la 80km/h pana la stop pe o distanta cu pana la 18 metri mai scurta decat acelasi vehicul dotat cu 4 anvelope de clasa G.

Nivelul de zgomotNivelul de zgomot

Anvelopele constribuie la nivelul de zgomot produs de masina. Cu cat nivelul de zgomot este mai mic, cu atat impactul asupra mediului incojurator este mai mic si in conformitate cu normele legislative.

Pe etichete se afiseaza un difuzor cu 3 unde negre posibile pentru a reprezenta nivelurile de zgomot in decibeli.
- nivelul 1 insemna ca anvelopa produce un nivel de zgomot cu cel putin 3db mai scazut decat limita UE.
- nivelul 2 inseamna ca anvelopa produce un nivel de zgomot aflat intre limita europeana si pana la 3db sub aceasta limita.
- nivelul 3 inseamna ca anvelopa depaseste nivelul de zgomot admis in U.E. 

Contacteaza-ne!