Anvelopa cautata nu mai face parte din oferta AUTO SOFT. Noile anvelope similare sunt
Dimensiune: 245/45R18
Sezon: Iarna
I. Incarcare: 100 (800kg/anv.)
I. Viteza: V (240km/h)
Producator: NOKIAN
Dimensiune: 245/45R18
Sezon: Iarna
I. Incarcare: 100 (800kg/anv.)
I. Viteza: V (240km/h)
Producator: NOKIAN
Anvelopa Iarna 245/45R18 100V NOKIAN WR SNOWPROOF P-XL
In stoc
Estimare livrare: 2-3 zile.
Dimensiune: 245/45R18
Sezon: Iarna
I. Incarcare: 100 (800kg/anv.)
I. Viteza: V (240km/h)
Producator: CONTINENTAL
Anvelopa Iarna 245/45R18 100V CONTINENTAL Winter Contact Ts870p-XL
In stoc
Estimare livrare: 1-2 zile.
Dimensiune: 245/45R18
Sezon: Iarna
I. Incarcare: 100 (800kg/anv.)
I. Viteza: V (240km/h)
Producator: CONTINENTAL
Anvelopa Iarna 245/45R18 100V CONTINENTAL Winter Contact Ts850p Run Flat-XL
In stoc
Estimare livrare: 2-3 zile.
Dimensiune: 245/45R18
Sezon: Iarna
I. Incarcare: 100 (800kg/anv.)
I. Viteza: V (240km/h)
Producator: NEXEN
Dimensiune: 245/45R18
Sezon: Iarna
I. Incarcare: 100 (800kg/anv.)
I. Viteza: V (240km/h)
Producator: KUMHO
Dimensiune: 245/45R18
Sezon: Iarna
I. Incarcare: 100 (800kg/anv.)
I. Viteza: V (240km/h)
Producator: KUMHO
- Descriere
-
Anvelopa Iarna VIKING Wintech-XL 245/45R18 100V (Cod EAN: 4024069800148)
Specialistul vremii reci si zapezii
WinTech ofera performante echilibrate in conditii de schimbare rapida a vremii – aderenta si stabilitatea excelenta e asigurata de profilul inovativ si de tehnologia compusilor pe baza de silica.
Performante pe zapada, dar si pe carosabilul uscat.
Viking WinTech poseda caracteristici de tractiune excelente pe zapada. Banda de rulare patrunde zapada si adera optim la ea, ceea ce amelioreaza atat demarajul cat si franarea.
Aderenta optimizata ofera o directie precisa pe drumurile cu zapada.
Aceste performante sunt acompaniate de un comportament de prima clasa pe carosabilul uscat. Umarul robust al anvelopei da un plus de manevrabilitate in astfel de conditii.
Despre Viking
VIKING este o marca a companiei Continental, dezvoltata in Germania si fabricata in Europa. Viking reprezinta tehnologia de varf, datorita experientei de peste 80 de ani de producator de anvelope europene si dezvoltarii continue a tehnologiei in centre de dezvoltare de ultima generatie. In 1931 compania incepe fabricarea produselor din cauciuc in Askin, Norvegia. In 1970 Viking ajunge sa fie producator de echipamente originale, ajungand cu o cota de piata de 50% devenind lider de piata in Norvegia. Viking devine furnizor mondial de echipamente originale pentru Volkswagen, Opel, Ford si Volvo. Viking in 1983 ajunge cunoscut international, extinzandu-si piata spre Germania, Olanda, Austria, Italia, Elvetia si SUA. Continental cumpara la inceputul anilor 1990 Viking.
INFORMAȚII SUPLIMENTAREDEPOZITARE ANVELOPE
Vino în punctele de lucru AUTO SOFT, montează anvelopele nou cumpărate iar pe cele vechi le poți depozita în HOTELUL AUTO SOFT
MODALITĂȚI DE PLATĂ
Pentru a plăti cât mai ușor produsele de pe site-ul AUTO SOFT, îți punem la dispoziție următoarele metode de plată din care să alegi:
- Numerar la livrare
- Plata online cu cardul sau în 2/3 rate (Credit Europe Bank, Alpha Bank, BRD, Banca Transilvania, Garanti Bank)
METODE DE LIVRARE
Costurile de transport se calculează automat în partea de final a formularului de comandă, după completarea datelor necesare. Livrarea se face oriunde pe teritoriul României.
- Livrare prin curier rapid
- Ridicare personală dintr-un punct de service AUTO SOFT din București
GARANȚIE PRODUSE
La AUTO SOFT beneficiezi întotdeauna de garanția produselor conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
- Anvelope 3 ANI
- Jante 2 ANI
- Mai multe informatii
-
Mai multe informatii
Brand VIKING Latime (mm) 245 Inaltime 45 Diametru (inch) 18 C XL Model WINTECH Indice viteza V (240km/h) Indice sarcina 100 (800kg/anvelopa) Anotimp Iarna Economie de carburant E Franare pe suprafete umede C Nivel de zgomot 72 Eficienta Clasa C1 DOT 2022/2023 - Recenzii
-
Scrie propria ta recenzie
- Eticheta energetica
-
Eticheta energetica a anvelopei
Etichetarea anvelopelor in spatiul U.E. este obligatorie si trebuie sa contina informatii despre economia de carburant rezultata din folosirea anvelopei, despre comportamentul anvelopei la franare pe carosabil umed si despre zgomotul produs de anvelopa respectiva (in decibeli), conform directivei nr. 1222/2009, din noiembrie 2012.
Economia de carburant a anvelopei
Economia de carburant a unei anvelope se traduce prin gradul de rezistenta la rulare si este reprezentata printr-o scara colorata, de la A la G. Clasa A (verde) este atribuita unei anvelope care datorita rezistentei scazute la rulare, va oferi un consum de combustibil mult mai eficient (mai mic) si o emisia de gaze mai mica, in timp ce G (rosu) este clasa cu cea mai scazuta eficienta la consumul de carburant.
O anvelopa de clasa A poate consuma cu 7,5% mai putin combustibil fata de o anvelopa de clasa G.
Franarea pe carosabil umed
Acest tip de clasare reprezinta capacitatea anvelopei de a frana pe un carosabil acoperit de un strat de apa care are intre 0.5 si 1.5 mm, la o temperatura intre 2 si 20ºC pentru anvelopele de iarna si intre 5 si 35 ºC pentru anvelopele de vara. Franarea pe carosabil umed este reprezentata printr-o scara de la A la G, clasa A fiind cea mai buna performanta in acest sens.
Un vechicul dotat cu ABS si 4 anvelope de clasa A (la franare pe carosabil umed) va frana de la 80km/h pana la stop pe o distanta cu pana la 18 metri mai scurta decat acelasi vehicul dotat cu 4 anvelope de clasa G.
Nivelul de zgomot
Anvelopele constribuie la nivelul de zgomot produs de masina. Cu cat nivelul de zgomot este mai mic, cu atat impactul asupra mediului incojurator este mai mic si in conformitate cu normele legislative.
Pe etichete se afiseaza un difuzor cu 3 unde negre posibile pentru a reprezenta nivelurile de zgomot in decibeli.
- nivelul 1 insemna ca anvelopa produce un nivel de zgomot cu cel putin 3db mai scazut decat limita UE.
- nivelul 2 inseamna ca anvelopa produce un nivel de zgomot aflat intre limita europeana si pana la 3db sub aceasta limita.
- nivelul 3 inseamna ca anvelopa depaseste nivelul de zgomot admis in U.E.