Swipe to the left

Blog

Evaluarea problemei auto în funcție de fumul de eșapament

Autor: AUTO SOFT 15 februarie 2019 33 Vizualizari Niciun comentariu

Chiar dacă, de cele mai multe ori, șoferii aleg să ignore fumul de eșapament, trebuie să știm că acesta indică faptul că mașina are anumite defecțiuni. Astfel de situații pot interveni în momente neașteptate și trebuie să apelați la un mecanic profesionist, cât mai repede. O astfel de problemă se poate rezolva rapid în service-urile auto din București, acesta fiind un oraș aglomerat, unde poluarea poate avea efecte majore.

Ce trebuie să luăm în considerare când echipăm mașina cu jante din aliaj?

Autor: AUTO SOFT 5 februarie 2019 100 Vizualizari Niciun comentariu

Orice șofer pasionat își îmbunătățește autovehiculul în mod regulat. În majoritatea cazurilor, jantele mașinii sunt primele care trec printr-o serie schimbări. Indiferent că vorbim de jante din aliaj sau jante de oțel, acestea trebuie să respecte anumite cerințe, în funcție de mașină, astfel încât să ofere un plus de siguranță și de estetică vehiculului.

Spre deosebire de jantele auto de oțel, jantele din aliaj sunt mai ușoare și oferă o ventilare mai bună a sistemului de frânare, ceea ce le ajută să câștige în popularitate printre șoferi.

Ce mașini s-au lansat la North American International Auto Show (NAIAS) anul acesta?

Autor: 24 ianuarie 2019 249 Vizualizari Niciun comentariu

Deși este iarnă și totul pare înghețat, nu același lucru se întâmplă și cu orașul Detroit, SUA, care este extrem de animat și vizitat în această perioadă datorită găzduirii târgului internațional auto NAIAS, unul din cele mai importante și așteptate expoziții auto ale anului. Potrivit expozanților, peste 5000 de ziariști și persoane media participă anul acesta la târg, succesul evenimentului fiind vehiculat pe rețelele de socializare, și nu numai, încă de la deschiderea show-ului. În fiecare an, în luna ianuarie, cei mai îndrăgiți producători de mașini își lansează cu mare fast cele mai noi producții și concepte, însă de anul viitor, în 2020, târgul se va ține în iunie.

Cum si cand folosim luminile de avarie?

Autor: 15 ianuarie 2019 68 Vizualizari Niciun comentariu

O problema cu care se confrunta deseori soferii, mai ales cei cu o experienta mai mica de 1 an, este cea a folosirii anumitor accesorii auto, in special a luminilor de avarie. Teoria este dezbatuta in regulamentul rutier, dar, cu toate acestea, ramane o problema de interpretare care ii pune deseori pe soferi in dificultate. In acelasi timp, intrebarea referitoare la luminile de avarie este foarte populara in chestionarele auto, fiind una dintre intrebarile care dau candidatilor batai de cap.

Frâna de motor. Mod de utilizare și situațiile în care trebuie să o folosim

Autor: 20 decembrie 2018 312 Vizualizari Niciun comentariu

Frâna de mână, sau de ajutor, și cea de picior, sau de serviciu, nu sunt singurele metode de a încetini viteza și, eventual, a opri mașina. Alături de cele 2 metode clasice, se adaugă și frâna de motor, cunoscută în mod deosebit de către șoferii cu experiență, deoarece aceștia sunt cei care o utilizează mai des, fiind o metodă ce necesită un surplus de atenție. În plus, frâna de motor se folosește atunci când condițiile meteo sunt destul de dificile, în special pe timp de iarnă. Prin urmare, este necesar să explicăm ce este frâna de motor, cum se face frâna de motor și în ce condiții trebuie să facem apel la această metodă.

Tot ce trebuie sa stim despre parcarea cu spatele

Autor: 11 decembrie 2018 698 Vizualizari Niciun comentariu

Inca de la primele ore petrecute la scoala de soferi, invatam parcarea cu spatele, fiind una dintre cele mai simple. Chiar daca multe masini beneficiaza de senzori de parcare auto, acestia pot suferi anumite defectiuni, iar soferii se vad nevoiti sa faca parcarea cu spatele a masinii prin metodele invatate la scoala de soferi. Acelasi lucru este valabil si in cazul masinilor de ultima generatie, echipate cu senzori de parcare wireless sau senzori de parcare cu camera video. Prin urmare, cel mai bine este sa exersati parcarile fara senzori de parcare, pentru a va asigura ca puteti face aceste manevre chiar si in cazul unor defectiuni sau situatii neprevazute.

Pentru că gumele de iarnă nu-s un moft, te încalță PRO FM și AUTO SOFT!

Autor: 19 noiembrie 2018 182 Vizualizari Niciun comentariu

În perioada 11-30 noiembrie, facem echipă bună cu Dimineața Blană la PRO FM! Premiem în fiecare dimineață, de luni până vineri, cel mai isteț și distractiv ascultător cu un voucher în valoare de 1.000 LEI pentru anvelope de iarnă de pe auto-soft.ro sau servicii în punctele de service AUTO SOFT din București.

Ce trebuie sa stim despre piata de masini electrice din Romania?

Autor: 16 noiembrie 2018 2540 Vizualizari Niciun comentariu

Industria de masini electrice starneste din ce in ce mai mult interes in randul soferilor romani care par sa devina mai constienti de efectele poluarii, mai ales in mediul urban.

Conform rapoartelor RAR, institutia a eliberat 562 de cărți de identitate a autovehiculului (CIV) catre utilizatori de masini electrice din Romania. Cele mai multe au fost acordate in București, unde 299 de astfel de automobile au primit cartea de identitate, majoritatea fiind reprezentata de autoturismele electrice. Numai in anul 2017, au fost înmatriculate 135 de automobile electrice in Capitala.

Diesel sau benzina? Cum alegem motorul care ni se potriveste?

Autor: 12 noiembrie 2018 623 Vizualizari Niciun comentariu

12 nov. 2018 10:43:27

Chiar daca piata de masini electrice din Romania se afla pe o panta ascendenta, soferii romani inca isi pun o intrebare importanta inainte de a achizitiona un autoturism: diesel sau benzina? Fiecare tip de motor are propriile avantaje si dezavantaje in ceea ce priveste aspecte precum pret, consum sau poluare. Din acest motiv, a alege un motor pe benzina sau diesel devine o misiune tot mai grea si necesita o documentare mai ampla pentru a stabili ce tip de motor vi se potriveste.

Test anvelope de iarnă AUTO BILD 2018

Autor: 8 noiembrie 2018 726 Vizualizari Niciun comentariu

Topul a luat în calcul cumulul de performanțe al anvelopelor de iarnă, pentru dimensiunile menționate. Rezultatele testelor pot varia la alte dimensiuni decât cele testate.

Conform rezultatelor veți observa că nu există anvelopa de iarnă perfectă, doar anvelope care au perfectat rețeta pentru cea mai versatilă anvelopă de iarnă indiferent de condiții și anvelope care s-au axat mai mult pe performanțe maxime într-o anumită categorie.

Prin urmare, o anvelopă care se uzează greu nu va fi niciodată cea mai performantă anvelopă, cea mai performantă anvelopă întotdeauna se va uza mai repede, o anvelopă care se uzează greu vă costa un consum mai mare de combustibil, anvelopele cu comportament bun pe uscat nu vor avea cel mai bun comportament pe zăpadă ș.a.m.d.