Program de lucru in cele 5 service-uri: luni - joi: 8:00 - 21:00, vineri - sambata: 8:00 - 18:00

Diagnosticare anvelope

SCANNER DIAGNOSTICARE ANVELOPE

Aparatul de diagnostic wireless deține o tehnologie unică de scanare și diagnosticare a diferitelor defecte ale roților mașinii tale. Software-ul din micul aparat este un expert în digitalizarea și analizarea profilului laser al anvelopelor, fiind capabil să interpreteze și să analizeze defectele de uzură ale anvelopelor scanate, în doar cateva secunde. În raportul generat de scanner, vom afla dacă anvelopele sunt prea uzate, dacă mașina are nevoie de geometrie sau de o aliniere a roților.

Scanarea, diagnosticarea și recomandările noastre sunt GRATUITE

Măsoară starea anvelopelor pe loc!

Este primul produs al generației sale care a utilizat tehnologia laser pentru a citi profilul unei anvelope dintr-un dispozitiv portabil. Scannerul realizează un diagnostic de aliniere și un diagnostic de uzură a benzii de rulare pe baza analizei profilului anvelopei. Software-ul din scanner crează un raport care descrie în mod obiectiv starea anvelopelor și acțiunile necesare care trebuie întreprinse.

De ce e unic pe piață?

Înainte de a începe scanarea pneurilor, tehnicianul AUTO SOFT alege anvelopa care trebuie scanată. Scannerul poate diagnostica orice tip de roată fie că vorbim de o mașină de familie, camion cu 4 sau 6 roți sau un SUV etc.

Camera încorporată permite utilizatorului să surprindă placa de inregistrare a vehiculului. Programul de recunoaștere a caracterelor optice integrează numărul placii de înregistrare direct în raport. Imaginea vehiculului este integrată în raportul clienților, astfel încât nu există nicio îndoială cu privire la ale căror anvelope au fost analizate.

Scannerul are un pachet inerțial propriu, care te asigură că nicio anvelopă nu este citită prost. Dacă există o eroare de mișcare în timpul scanarii, vom detecta acest lucru și vom solicita o re-scanare.

Ce reprezintă raportul generat de scanner?

Software-ul primește datele transmise de scannerul conectat la internet și produce un raport ușor de înțeles pentru toată lumea. Practic, raportul generat este punctul cel mai important din toată examinarea pentru că afisează:

  • Numărul plăcii de înregistrare al mașinii
  • Un rezumat al recomandărilor: înlocuirea anvelopelor, alinierea, rotirea anvelopelor
  • Se face un comentariu pentru fiecare anvelopă cu mai mult de 120 de coduri de stare
  • Impactul uzurii benzii de rulare asupra distanței de frânare
  • Un cod de culoare „semafor” bazat pe uzura benzii de rulare pentru fiecare anvelopă

Achiziționarea unor anvelope sau jante noi înseamnă un pic mai mult decât procesul cumpărării în sine.
Fiecare combinație șofer-mașină e unică și de aceea îți vom oferi toată asistența noastră pentru a descoperi care este cea mai bună soluție pentru tine.
Și oricând ai o întrebare sau o problemă legată de roti, poți să te oprești la unul din service-urile noastre și să ne întrebi. Îți vom raspunde la orice nelămurire.

Când să cumpăr....
...o singura anvelopă?
Ai trei anvelope al caror profil este incă bun. În urma unui accident sau a utilizării necorespunzătoare, a patra anvelopă este deteriorată.
În acest caz îți trebuie o anvelopă identică cu cele pe care le ai pe mașină. În niciun caz nu optezi pentru o anvelopă cu indici de sarcină și de viteză diferiți de cea avută inițial.
...o pereche de anvelope?
Dacă două din anvelopele de pe mașină au ajuns la un grad ridicat de uzură, sau dacă au fost deteriorate în orice fel, poți să le înlocuiești fie cu anvelope identice cu cele inițiale (situație de preferat), fie cu o pereche de pneuri similare ca profil, având indici de viteză și de sarcină identici cu cei inițiali. Se recomandă ca anvelopele noi să fie montate pe axul din spate.
!! !Dacă tot ajungi la un service de roți, verifică și cauzele care au dus la o uzură prematură la cele două anvelope. Este de preferat să determini cauza și să o elimini pentru a prelungi viața pneurilor nou-cumpărate.
...un set de anvelope?
Cu siguranță, atunci când cele vechi sunt uzate sau în pragul schimbării de sezon.
Poți varia lățimea sau chiar diametrul (în cazul din urmă este necesară și achiziționarea unor jante cu diametrul noilor anvelope), indicii de viteză și sarcină (ține cont de specificațiile din talonul masinii), profilul sau anotimpul pentru care sunt destinate.
Îți recomandăm să alegi anvelopele în funcție de stilul tău de a șofa, de distanțele pe care vrei să le parcurgi, de starea carosabilului pe care intenționezi să mergi.

Anvelope de vară, de iarnă sau allseason?
Când alegi o anvelopă trebuie să iei în considerare:

  • condițiile meteo, anotimpul
  • tipul carosabilului (asfalt, criblură, pământ)
  • rularea (km pe care estimezii să îi parcurgeți într-un anumit interval de timp)
  • investiția.