Sistemul de prindere Centerlock

Roțile tradiționale/obișnuite sunt ținute în poziție cu 5 sau 6 piulițe la distanță egală de centru, în timp ce sistemul Centerlock folosește o singură piuliță centrală fixată pe ax. Avantajul major al acestui tip de prindere este rapiditatea montării și demontării roții. O roată fixată cu sistemul de prindere Centerlock poate fi demontată cu mult mai repede decât o roată obișnuită.

Acest tip de prindere al roții a fost folosit inițial numai în sporturile cu motor, unde rapiditatea schimbării roților poate fi factorul decisiv între câștigarea și pierderea unei curse.

Acum, unii producători de automobile de lux vând vehicule de serie cu sistem de prindere Centerlock ca opțiune de fabrică. Porsche folosește acest sistem de blocare pe vehiculele lor emblematice de aproape două decenii, în special 911 GT3, 997, Carrera GT și 918. În afară de Porsche mai găsim sistemul Centerlock la Ferrari F40, Ferrari F50, Ferrari Enzo, Ferrari LaFerrari. Koenigsegg One:1, Koenigsegg Regera și opțional Lamborghini Aventador și Lamborghini Huracán.

Înțelegem importanța acestor mașini pentru clienții noștri, astfel încât ne-am instruit echipa AUTO SOFT să demonteze și să monteze roți cu sistemul Centerlock în cele mai bune condiții și în maximă siguranță pentru mașină și roți.

Prin folosirea cheii dinamometrice, specialiștii AUTO SOFT reușesc să schimbe roțile vehiculului, fără a zgâria sau deteriora jantele.

Cheia dinamometrică este instrumentul perfect pentru astfel de operațiuni deoarece poate fixa și regla etanșeitatea piulițelor și șuruburilor la orice valoare dorită.

Puteți oricând vizita punctele de lucru AUTO SOFT pentru un schimb profesionist de anvelope!