Anvelopa All Season 215/65R16 102V MICHELIN Cross Climate

Anvelopa All Season 215/65R16 102V Michelin Cross Climate

Mai multe poze

-49 Lei

Fii primul care evalueaza acest produs.

  • Eficienta consumului de carburant
  • Aderenta pe carosabil umed
  • Nivelul zgomotului la rulare
  • Cod produs: 40638
  • Cod EAN/CAI: 3528702341698

Plata in rate

pana la 5 rate fara dobanda

Retur 14 zile

te-ai razgandit ? Iti dam banii inapoi

Garantie 3 ani

la toate anvelopele

Special Price 500,21 LEI

-49 Lei

Pret normal: 549,68 LEI

Pretul afisat include TVA si ecovaloare

2016

36 Luni

Disponibilitate: Ultima bucata

Stoc disponibil in punctele de lucru:

Comenzi telefonice 0756 036 277
Program L-V: 9:00-18:00
Descriere

Michelin CrossClimate

Un performer al sigurantei tot anul

Michelin CrossClimate este o anvelopa all-season pe care fabricantul o descrie drept primul pneu de vara cu certificarile necesare pentru iarna. Ea  reprezinta o fuziune a tehnologiilor pentru anvelope de vara cu cele pentru anvelope de iarna. Astfel, CrossClimate ofera performante comparabile anvelopelor de vara Michelin, mai ales in ceea ce priveste franarea pe carosabilul uscat ori umed impreuna cu tractiune si franare in conditii hibernale similare pneurilor de iarna Michelin, ceea ce le permite utilizarea lor in anotimpul rece.

Performantelor specifice fiecarui sezon, Michelin CrossClimate le adauga pe cele consacrate pentru restul gamelor Michelin, cum ar fi rezistenta la uzura, eficacitatea energetica si confortul.  Pneul este o concretizare a abordarii Total Performance  a grupului Michelin, care vizeaza asocierea cator mai multe caracteristici de top intr-o singura anvelopa. 

Comparație cu un pneu de vara


Comparație cu un pneu de iarna

Comparație cu un pneu all-season

O combinatie inovanta de tehnologii de varf

Formula inovatoare a cauciucului din care este confectionata banda de rulare maximizeaza aderenta.  Materialul poseda elasticitatea necesara pentru a spori capacitatea cauciucului de a se lipi si de cele mai mici rugozitati ale drumului, indiferent de temperatura. Ea permite astfel optimizarea aderentei, oricare ar fi starea carosabilului – cu zapada, ud sau uscat.

Un nou material sub banda de rulare permite eficientizarea energetica a anvelopei, dandu-i posibilitatea de a se incalzi mai putin. La fiecare rotire si sub efectul incarcaturii, pneul se deformeaza pentru a se mula pe suprafata drumului. In timpul acestei deformari, materialele din care este compus se incalzesc si disipeaza energie. Inginerii Michelin au redus incalzirea recurgand la o reteta cu dioxid de siliciu de ultima generatie. Efectul cat se poate de concret consta in reducerea consumului de combustibil

Combinatia intre un tipar in V al benzii de rulare  si lamele 3D autoblocante optimizeaza aderenta pe zapada, atat la solicitarile laterale, gratie unghiului special al elementelor din centru, cat si la solicitarile longitudinale, gratie unghiului care devine progresiv mai mare pe umerii anvelopei.
Tiparul in V este completat de striurile 3D autoblocante, care se ancoreaza reciproc pentru a conferi blocurilor de pe banda de rulare o rigiditate sporita.  Rezulta o mai buna stabilitate a pneului, din orice directie s-ar exercita fortele ce actioneaza asupra sa. In acest mod veti beneficia de un condus mai precis iar in general performantele pe uscat sunt ameliorate. Deloc de neglijat, aceasta solutie tehnica prelungeste durata de exploatare a pneului. Totodata, fiind extrem de ondulate, de o largime variabila si posedand o geometrie complexa, striurile 3D au un efect de apucare asupra zapezii, care sporeste tractiunea iarna.

Inclinarea peretilor blocurilor anvelopei si striurile performante asigura o suprafata de contact cu solul ce scurteaza distanta de franare pe carosabilul uscat. Acestea se aliaza cu structura striurilor, oferind franare si tractiune excelenta pe zapada.

Despre Michelin

Michelin este cel mai mare producator de anvelope din Europa si al doilea ca marime din lume. Infiintata in 1889, compania  isi are sediul la Clermont-Ferrand , in Franta. Pe parcursul istoriei sale, marca franceza  a fost creditata cu mai multe inovatii, printre care si anvelopa radiala. In acest moment, compania fabrica pneuri pentru automobile, avioane, echipamente grele, moticiclete si biciclete. In 2016 Michelin producea peste 180 de milioane de anvelope anual in 68 de fabrici, situate in 17 tari, printre care si Romania.

Mai multe informatii

Mai multe informatii

Brand MICHELIN
Latime (mm) 215
Inaltime 65
Diametru (inch) 16
Model CROSS CLIMATE
Indice viteza V (240km/h)
Indice sarcina 102 (850kg/anvelopa)
Anotimp All Season
Economie de carburant B
Franare pe suprafete umede A
Nivel de zgomot 69
Eficienta Clasa C1
DOT 2016
Cum aleg anvelopele?
Recenzii

Scrie propria ta recenzie

Faceti recenzie la: Anvelopa All Season 215/65R16 102V Michelin Cross Climate

Cum evaluezi acest produs? *

Nota
Eticheta energetica

Eticheta energetica a anvelopei

Etichetarea anvelopelor in spatiul U.E. este obligatorie si trebuie sa contina informatii despre economia de carburant rezultata din folosirea anvelopei, despre comportamentul anvelopei la franare pe carosabil umed si despre zgomotul produs de anvelopa respectiva (in decibeli), conform directivei nr. 1222/2009, din noiembrie 2012.

Economia de carburant Economia de carburant a anvelopei

Economia de carburant a unei anvelope se traduce prin gradul de rezistenta la rulare si este reprezentata printr-o scara colorata, de la A la G. Clasa A (verde) este atribuita unei anvelope care datorita rezistentei scazute la rulare, va oferi un consum de combustibil mult mai eficient (mai mic) si o emisia de gaze mai mica, in timp ce G (rosu) este clasa cu cea mai scazuta eficienta la consumul de carburant.

O anvelopa de clasa A poate consuma cu 7,5% mai putin combustibil fata de o anvelopa de clasa G.

Franarea pe carosabil umedFranarea pe carosabil umed

Acest tip de clasare reprezinta capacitatea anvelopei de a frana pe un carosabil acoperit de un strat de apa care are intre 0.5 si 1.5 mm, la o temperatura intre 2 si 20ºC pentru anvelopele de iarna si intre 5 si 35 ºC pentru anvelopele de vara. Franarea pe carosabil umed este reprezentata printr-o scara de la A la G, clasa A fiind cea mai buna performanta in acest sens.

Un vechicul dotat cu ABS si 4 anvelope de clasa A (la franare pe carosabil umed) va frana de la 80km/h pana la stop pe o distanta cu pana la 18 metri mai scurta decat acelasi vehicul dotat cu 4 anvelope de clasa G.

Nivelul de zgomotNivelul de zgomot

Anvelopele constribuie la nivelul de zgomot produs de masina. Cu cat nivelul de zgomot este mai mic, cu atat impactul asupra mediului incojurator este mai mic si in conformitate cu normele legislative.

Pe etichete se afiseaza un difuzor cu 3 unde negre posibile pentru a reprezenta nivelurile de zgomot in decibeli.
- nivelul 1 insemna ca anvelopa produce un nivel de zgomot cu cel putin 3db mai scazut decat limita UE.
- nivelul 2 inseamna ca anvelopa produce un nivel de zgomot aflat intre limita europeana si pana la 3db sub aceasta limita.
- nivelul 3 inseamna ca anvelopa depaseste nivelul de zgomot admis in U.E. 

Contacteaza-ne!