Anvelopa Iarna 225/45R17 91H NOKIAN Wr A4-Runflat

Anvelopa Iarna 225/45R17 91H Nokian Wr A4-Runflat

Mai multe poze

Fii primul care evalueaza acest produs.

  • Eficienta consumului de carburant
  • Aderenta pe carosabil umed
  • Nivelul zgomotului la rulare
  • Cod produs: 50174
  • Cod EAN/CAI: 6419440210506

36 Luni

Retur 14 zile

te-ai razgandit ? Iti dam banii inapoi

Garantie 3 ani

la toate anvelopele
  • 2018
    (an fabricatie)

    Disponibilitate: In stoc

    585,58 LEI

    Pretul afisat include TVA si ecovaloare

    Stoc disponibil in punctele de lucru:

  • 2019
    (an fabricatie)

    Disponibilitate: In stoc

    585,58 LEI

    Pretul afisat include TVA si ecovaloare

    Stoc disponibil in punctele de lucru:

Comenzi telefonice 0756 036 277
WhatsApp Chat
Program L-V: 9:00-18:00
Descriere

NOKIAN Wr A4-Runflat 225/45R17 91H

Pneul de iarna run flat pentru masini sportive

Gama Nokian WR A4 ofera pneuri de iarna de inalta performanta pentru masini sportive, care combina manevrabilitatea de top cu o tractiune pe timp de iarna in care va puteti increde.  

Asa cum o arata si indicatia din denumire, NOKIAN Wr A4-Runflat 225/45R17 91H este o anvelopa run flat din aceasta gama. Ea va permite sa conduceti cand pneul e dezumflat circa 50 de km cand mașina e incarcata si pana la 150 de km cand in masina se afla doar soferul. Nokian recomanda in aceste situatii o viteza de maxim 80 km/h. Cand carosabilul e alunecos, e bine ca viteza sa fie mentinuta sub 50 km/h.

Nokian FRT-RUN FLAT TECHNOLOGY

Nokian FRT (Flat Run Technology) este o constructie speciala pentru anvelopele auto. Permite conducerea unei masini cu cauciucuri cu FRT chiar si fara presiune in pneuri. Unii producatori de autovehicule folosesc numai aceste tipuri de anvelope pe autovehiculele lor.  Cu acest tip de de anvelope va puteti asigura ca ajungeti oa orice service auto in cazul unor accidentari.

Nokian FRT are o constructie mai puternica decat anvelopele normale. Peretii laterali au o componenta speciala care asigura rigiditate suplimentara pe peretii laterali atunci cand conduc pe o pneu plat. La presiunea normala, anvelopele FRT functioneaza ca anvelopele normale.

Aderenta si control al directiei excelente

Fiecare bloc din banda de rulare si fiecare striu poseda un rol precis, iar aceasta se rasfrange asupra aderentei si manevrabilitatii. Umarul exterior rigid, striurile in forma de miriapod din partea centrala, si designul striurilor optimizat in functie de zona in care se gasesc colaboreaza pentru va garanta o calatorie sigura si confortabila, in toate conditiile meteo ale iernilor din Europa Centrala.

Zona centrala este dominata de o nervura longitudinala solida formata din blocuri cu striuri in zigzag, ce seamana cu urmele lasate de un miriapod.  Ea ofera o suprafata de contact maxima si functioneaza la maximul capabilitatilor sale oricare ar fi unghiul  de contact, ceea ce creste aderenta pe zapada si zloata si amelioreaza controlul asupra masinii.



Blocurile de pe umerii anvelopei sunt sprijiniti de caneluri suprainaltate, care sporesc rigiditatea si amelioreaza comportamentul masinii la drum.



Marginile canelurilor au fost inzestrate cu elemente care asemeni unor carlige agata zapada, dar se dovedesc egal de valoroase si pe solul moale.



De asemeni, canelurile longitudinale si laterale faciliteaza eliminarea zapezii si zloatei.



Tiparul in forma de evantai a umarului interior al anvelopei evacueaza eficace zapada si zloata din zona de contact cu drumul. Striurile, inclinate la diferite unghiuri, furnizeaza o aderenta longitudinala si acceleratie mai ales pe zapada. Canelurile longitudinale ample genereaza aderenta laterala. Aderenta excelenta iarna este ameliorata de forma blocurilor pe latura interioara a nervurii centrale, care le echipeaza partial cu articulatii si striuri. Micile blocuri de cauciuc prezinta numeroasestriuri si sunt canelate astfel incat striurile sa se deschida alternativ la dreapta si la stanga.



Forma curba ascendenta a rampei blocurilor de pe umarul anvelopei ghideaza si accelereaza curgerea apei proveinte din canelurile longitudinale spre cele transversale. Capacitatea de a se opune acvaplanarii este conservata, indiferent de uzura pneului.



Un alt element care asigura o aderenta excelenta pe timp de iarna este dat de compozitia cauciucului, care contine cauciuc natural, dioxid de siliciu si ulei de rapita. Aceasta reteta avansata asigura totodata stabilitate si rezistenta la uzura. Uleiul de rapita ofera rezistenta la fragmentare, ceea ce face anvelopa extrem de rezistenta la uzura, impacturi si la perforare. Cantitatea mare de cauciuc natural si ulei de rapita fac pneul sa-si pastreze aderenta pe timp de iarna chiar si atunci cand temperaturile se schimba iar kilometrii se acumuleaza.

Despre Nokian

Nokian este un producator finlandez de anvelope, fondat in 1898. In acest moment, compania scandinava detine doua fabrici, una in Finlanda si una in Rusia. Compania are o prezenta solida pe piata nordica, si se focalizeaza intens pe piata central si est-europeana.

Mai multe informatii

Mai multe informatii

Brand NOKIAN
Latime (mm) 225
Inaltime 45
Diametru (inch) 17
C Runflat
Model WR A4
Indice viteza H (210km/h)
Indice sarcina 91 (615kg/anvelopa)
Anotimp Iarna
Economie de carburant F
Franare pe suprafete umede B
Nivel de zgomot 72
Eficienta Clasa C1
Cum aleg anvelopele?
Recenzii

Scrie propria ta recenzie

Faceti recenzie la: Anvelopa Iarna 225/45R17 91H Nokian Wr A4-Runflat

Cum evaluezi acest produs? *

Nota
Eticheta energetica

Eticheta energetica a anvelopei

Etichetarea anvelopelor in spatiul U.E. este obligatorie si trebuie sa contina informatii despre economia de carburant rezultata din folosirea anvelopei, despre comportamentul anvelopei la franare pe carosabil umed si despre zgomotul produs de anvelopa respectiva (in decibeli), conform directivei nr. 1222/2009, din noiembrie 2012.

Economia de carburant Economia de carburant a anvelopei

Economia de carburant a unei anvelope se traduce prin gradul de rezistenta la rulare si este reprezentata printr-o scara colorata, de la A la G. Clasa A (verde) este atribuita unei anvelope care datorita rezistentei scazute la rulare, va oferi un consum de combustibil mult mai eficient (mai mic) si o emisia de gaze mai mica, in timp ce G (rosu) este clasa cu cea mai scazuta eficienta la consumul de carburant.

O anvelopa de clasa A poate consuma cu 7,5% mai putin combustibil fata de o anvelopa de clasa G.

Economia de carburant a anvelopei

Franarea pe carosabil umedFranarea pe carosabil umed

Acest tip de clasare reprezinta capacitatea anvelopei de a frana pe un carosabil acoperit de un strat de apa care are intre 0.5 si 1.5 mm, la o temperatura intre 2 si 20ºC pentru anvelopele de iarna si intre 5 si 35 ºC pentru anvelopele de vara. Franarea pe carosabil umed este reprezentata printr-o scara de la A la G, clasa A fiind cea mai buna performanta in acest sens.

Un vechicul dotat cu ABS si 4 anvelope de clasa A (la franare pe carosabil umed) va frana de la 80km/h pana la stop pe o distanta cu pana la 18 metri mai scurta decat acelasi vehicul dotat cu 4 anvelope de clasa G.

Nivelul de zgomotNivelul de zgomot

Anvelopele constribuie la nivelul de zgomot produs de masina. Cu cat nivelul de zgomot este mai mic, cu atat impactul asupra mediului incojurator este mai mic si in conformitate cu normele legislative.

Pe etichete se afiseaza un difuzor cu 3 unde negre posibile pentru a reprezenta nivelurile de zgomot in decibeli.
- nivelul 1 insemna ca anvelopa produce un nivel de zgomot cu cel putin 3db mai scazut decat limita UE.
- nivelul 2 inseamna ca anvelopa produce un nivel de zgomot aflat intre limita europeana si pana la 3db sub aceasta limita.
- nivelul 3 inseamna ca anvelopa depaseste nivelul de zgomot admis in U.E. 

Contacteaza-ne!