Anvelopa Iarna 205/55R16 91T NOKIAN Wr D4

Anvelopa Iarna 205/55R16 91T Nokian Wr D4

Mai multe poze

  • Eficienta consumului de carburant
  • Aderenta pe carosabil umed
  • Nivelul zgomotului la rulare
  • Cod produs: 50303
  • Cod EAN/CAI: 6419440137162

Retur 14 zile

te-ai razgandit ? Iti dam banii inapoi

Garantie 3 ani

la toate anvelopele
318,44 LEI

Pretul afisat include TVA si ecovaloare

2018

36 Luni

Disponibilitate: In stoc

Stoc disponibil in punctele de lucru:

Comenzi telefonice 0756 036 277
Program L-V: 9:00-18:00
Descriere

Nokian WR D4 205/55R16 91T

Aderenta superba la carosabil pe orice vreme

Nokian WR D4 este o anvelopa de iarna premium. Clima din centrul Europei tinde sa alterneze viscolul, ploaia si perioadele uscate. Nokian WR D4 este creata pentru aceasta varietate de conditii meteorologice. Extrem de versatila, ea este o campiona in materie de aderenta, si ofera un sofat sigur si echilibrat atat pe carosabilul inzapezit, cat si pe cel umed,. 

Fapt rar printre anvelopele de iarna, Nokian WR D4 205/55R16 91T se plaseaza in categoria cea mai buna – categoria A - ca performanta de franare, conform clasificarilor europene. Pe ploaie, anvelopele  clasa A  pot oferi o franare si cu 18m mai scurta decat alte pneuri unui automobil echipat cu ABS. 


Siguranta in conditii meteo variate

Striatiile au fost optimizate la nivelul fiecarui bloc pentru a se obtine o aderenta si manevrabilitate superioara. Pe banda de rulare a anvelopei Nokian WR D4 fiecare striatie si fiecare bloc are  o forma si o functie precisa.

Pentru performante excelente pe zapada, blocurile mici si cu multe striatii de pe lateralele nervurii centrale au o conformatie speciala : striatiile care se termina pe o parte a blocului alterneaza cu striatii care se termina pe partea opusa. Blocurile sunt divizate in grupuri de cate trei si au suporti la baza, ceea ce sporeste manevrabilitatea

Unul dintre secretele directiei precise oferite de  Nokian WR D4 este nervura masiva care domina partea centrala a benzii de rulare. Striatiile acestei nervuri nu o traverseaza in intregime, ceea ce conduce la un plus de precizie a directiei.

Distributia unica a particulelor in materialul anvelopei, care contine cauciuc natural, siliciu si ulei de rapita asigura performante de top in materie de aderenta pe zapada si carosabil ud. Formula folosita are totodata avantajul de a imbunatati stabillitatea si rezistenta la uzura. Proportia mare de cauciuc natural si ulei de rapita face ca aderenta sa ramana aceeasi chiar cand temperatura se modifica  si kilometrii se cumuleaza. Rezistenta la rulare extrem de mica inseamna scaderea consumului.

La manevrabilitatea excelenta contribuie si blocurile rigide de pe umarul anvelopei. Acestea poseda striatii de dimensiuni mari, ce se adancesc cu cat se apropie de umar. Designul amelioreaza tractiunea, aderenta pe zapada si tinuta de drum.  Pe mijlocului fiecarui bloc din aceasta zona se gaseste o striatie proeminenta, care imbunatateste functionalitatea blocului la accelerare si franare, cand este nevoie cel mai mult de aderenta.

Marginile dintate de pe exteriorul blocurilor de pe umar adera la suprafata drumului de o maniera controlata, oferind mai multa priza in viraje sau atunci cand stratul de zapada este adanc.

Nokian WR D4 dispune de un mecanism de indepartare a zloatei. In acest scop el are o  o serie de trepte inclinate pe marginea blocurilor, ce proiecteaza afara apa si zloata.

De asemenea, canelurile slefuite faciliteaza eliminarea zapezii si zloatei.

Indicatori de siguranta.

Pe banda de rulare a Nokian WR D4 veti gasi un indicator de siguranta, dezvoltat si patentat de Nokian, care amelioreaza securitatea pe timp de iarna. Numerele din care este compus dispar pe masura ce banda de rulare se erodeaza, si indica profunzimea canelurilor principale. De asemeni, exista si un simbol de forma unui fulg de nea, care atentioneaza asupra sigurantei pe timp de iarna. Simbolul in forma de fulg de nea ramane vizibil pana cand canelura ajunge la o adancime de 4 milimetri. Cand dispare datorita abraziunii, soferul stie ca trebuie sa cumpere anvelope noi.


Confortul

Compozitia speciala a cauciucului in zona dintre flanc si banda de rulare amortizeaza activ vibratiile si emisiile sonore ale cauciucului, reducand nivelul de zgomot din habitaclu si sporind confortul calatoriei

Un alt element care sporeste confortul in exploatarea anvelopei este dat de informatiile de pe flancurile anvelopei. Acestea pot fi folosite la la schimbarea anvelopei pentru a sti care este presiunea corecta de umflare, amplasarea pneului pe masina si cat trebuie stranse prezoanele. O presiune corecta a pneurilor garanteaza o directie mai precisa, reduce uzura si conduce la economii de carburant.

Despre Nokian

Nokian este un producator finlandez de anvelope, fondat in 1898. In acest moment, compania scandinava detine doua fabrici, una in Finlanda si una in Rusia. Compania are o prezenta solida pe piata nordica, si se focalizeaza intens pe piata central si est-europeana.

Mai multe informatii

Mai multe informatii

Brand NOKIAN
Latime (mm) 205
Inaltime 55
Diametru (inch) 16
Model WR D4
Indice viteza T (190km/h)
Indice sarcina 91 (615kg/anvelopa)
Anotimp Iarna
Economie de carburant C
Franare pe suprafete umede A
Nivel de zgomot 69
Eficienta Clasa C1
DOT 2018
Cum aleg anvelopele?
Recenzii6

Recenzii client 6 item(s)

Raspuns pentru Dan
Sunt fabricate in Rusia
Nota
Recenzia lui AUTO SOFT / (Postat la data 09.10.2018)
Unde sunt fabricate?
Unde sunt fabricate, in rusia sau finlanda?
ce dot au?
Nota
Recenzia lui Dan / (Postat la data 08.10.2018)
Raspuns pentru Silviu
Buna ziua,

Toate pneurile noi au nevoie de o perioada de rodare, 500-1000km, in care se aseaza pe masina si prin uzura ajung la textura optima pe banda de rulare.

Plus ca majoritatea pneurilor sunt facute la matrita care este tapetata cu un strat neaderent pentru a desprinde roata. Putin din acest agent de desprindere ramane pe ele, de aici si luciul unui pneu nou. Pentru a avea performante maxime, acest strat lucios trebuie sa se uzeze in timp.

Mergeti cu grija prima mie de km!
Nota
Recenzia lui AUTO SOFT / (Postat la data 02.10.2018)
Aluneca pe asfalt umed la 13 grade C.
Am montat anvelopele pe 28/09/2018. Cred ca le-am pus prea devreme sau nu sunt tocmai bune pentr asfalt umed.
A plouat pe drumul spre Roman, iar anvelopele nu raspund asa cum ma asteptam. Aluneca, la franare pe asfalt umed intra ABS-ul imediat. In comparatie cu anvelopele avute anterior (Lassa), par mai "slabe". Astept iarna adevarata, cu temperaturi sub 0 grade pentru a le face o evaluare mai corecta. Din pacate nu am gasit specificatiile de producator cu privire la intervalul de temperatura pentru care sunt fabricate.
Nota
Recenzia lui Silviu / (Postat la data 01.10.2018)
Raspuns pentru Matei
Buna ziua!

Da, este normal sa se foloseasca plumbi de pana la 50g pentru anvelopele de turisme, deci echilibrarea pare sa fi fost efectuata corect.

Daca aveti dubii sau simtiti ca vibreaza volanul sau masina, puteti veni in service-urile noastre pentru o verificare a jantelor si va recomandam sa faceti si geometria rotilor daca nu ati facut-o cand ati schimbat anvelopele.
Nota
Recenzia lui AUTO SOFT / (Postat la data 28.09.2018)
Vreo explicație ?
Am achiziționat aceste anvelope de la alt comerciant la prima vedere sunt Ok dar la montat la toate s-a folosit numai plunbi de 30-40gr . Niciodată nu am pus atât la nici o anvelopa . ????????
Nota
Recenzia lui Matei / (Postat la data 27.09.2018)

Scrie propria ta recenzie

Faceti recenzie la: Anvelopa Iarna 205/55R16 91T Nokian Wr D4

Cum evaluezi acest produs? *

Nota
Eticheta energetica

Eticheta energetica a anvelopei

Etichetarea anvelopelor in spatiul U.E. este obligatorie si trebuie sa contina informatii despre economia de carburant rezultata din folosirea anvelopei, despre comportamentul anvelopei la franare pe carosabil umed si despre zgomotul produs de anvelopa respectiva (in decibeli), conform directivei nr. 1222/2009, din noiembrie 2012.

Economia de carburant Economia de carburant a anvelopei

Economia de carburant a unei anvelope se traduce prin gradul de rezistenta la rulare si este reprezentata printr-o scara colorata, de la A la G. Clasa A (verde) este atribuita unei anvelope care datorita rezistentei scazute la rulare, va oferi un consum de combustibil mult mai eficient (mai mic) si o emisia de gaze mai mica, in timp ce G (rosu) este clasa cu cea mai scazuta eficienta la consumul de carburant.

O anvelopa de clasa A poate consuma cu 7,5% mai putin combustibil fata de o anvelopa de clasa G.

Economia de carburant a anvelopei

Franarea pe carosabil umedFranarea pe carosabil umed

Acest tip de clasare reprezinta capacitatea anvelopei de a frana pe un carosabil acoperit de un strat de apa care are intre 0.5 si 1.5 mm, la o temperatura intre 2 si 20ºC pentru anvelopele de iarna si intre 5 si 35 ºC pentru anvelopele de vara. Franarea pe carosabil umed este reprezentata printr-o scara de la A la G, clasa A fiind cea mai buna performanta in acest sens.

Un vechicul dotat cu ABS si 4 anvelope de clasa A (la franare pe carosabil umed) va frana de la 80km/h pana la stop pe o distanta cu pana la 18 metri mai scurta decat acelasi vehicul dotat cu 4 anvelope de clasa G.

Nivelul de zgomotNivelul de zgomot

Anvelopele constribuie la nivelul de zgomot produs de masina. Cu cat nivelul de zgomot este mai mic, cu atat impactul asupra mediului incojurator este mai mic si in conformitate cu normele legislative.

Pe etichete se afiseaza un difuzor cu 3 unde negre posibile pentru a reprezenta nivelurile de zgomot in decibeli.
- nivelul 1 insemna ca anvelopa produce un nivel de zgomot cu cel putin 3db mai scazut decat limita UE.
- nivelul 2 inseamna ca anvelopa produce un nivel de zgomot aflat intre limita europeana si pana la 3db sub aceasta limita.
- nivelul 3 inseamna ca anvelopa depaseste nivelul de zgomot admis in U.E. 

Contacteaza-ne!