Anvelopa Vara 275/40R18 99Y CONTINENTAL Sport Contact 3 Ssr*-Runflat

Anvelopa Vara 275/40R18 99Y Continental Sport Contact 3 Ssr*-Runflat

Mai multe poze

Fii primul care evalueaza acest produs.

  • Eficienta consumului de carburant
  • Aderenta pe carosabil umed
  • Nivelul zgomotului la rulare
  • Cod produs: 14342
  • Cod EAN/CAI: 4019238013566

Retur 14 zile

te-ai razgandit ? Iti dam banii inapoi

Garantie 3 ani

la toate anvelopele
1.072,32 LEI

Pretul afisat include TVA si ecovaloare

36 Luni

Disponibilitate: Nu este in stoc

Comenzi telefonice 0756 036 277
WhatsApp Chat
Program L-V: 9:00-18:00
Descriere

CONTINENTAL Sport Contact 3* Ssr-Runflat 275/40R18 99Y

Remarcabila pe timp de vara

ContiSportContact 3 este anvelopa Continental Tire's Max Performance Summer dezvoltat pentru soferii de masini sportive puternice, coupe sportive si sedanuri de lux. ContiSportContact 3 este conceput pentru a combina capacitatea de franare remarcabila si precizia de directie agila. La fel ca toate anvelopele de vara, Continental ContiSportContact 3 nu este destinat a fi condus in conditii de temperatura inghetata, prin zapada sau pe gheata.


Anvelopele ContiSportContact 3 au un design asimetric cu blocuri de rulare solide si nervura continua pe umarul exterior pentru a imbunatati capacitatea de reactie si stabilitatea in viraje, in timp ce nervurile intermediare asigura contactul constant al cauciucului pentru a reduce zgomotul si a controla fortele longitudinale de franare.

Canturile periferice continue ale benzii de rulare impiedica dispersarea apei pentru a rezista hidroplanarii, iar peretii lor asimetric inclinati stabilizeaza in continuare nervurile benzii de rulare, marind precizia de directie si reducand deformarea in timpul virajelor. Blocurile zimtate pe portiunea interioara imbunatatesc tractiunea pe vreme umeda.


Structura anvelopei include curele din otel dublu, armate cu nailon, pentru a stabiliza zona de rulare si pentru a imbunatati manevrabilitatea, precum si capacitatea de mare viteza.

Manevrabilitate excelenta pe orice drum

Asamblarile asimetrice ale benzii de rulare sunt concepute pentru a absorbi fortele considerabile care actioneaza asupra anvelopelor atunci cand conduc la viteze ridicate, realizand manevre abrupte sau cand se schimba suprafata drumului. Acest lucru asigura ca vehiculul mentine o buna aderenta la drum si permite o precizie de directie agila.

Franare optima in orice situatie

Sablonul profilului de rulare asigura o capacitate exceptionala de franare si o precizie a directiei prin absorbtia fortelor exercitate asupra franarii, ceea ce inseamna o reducere a distantei de oprire.

SSR Runflat

Sistemul SSR este o tehnologie runflat dezvoltata de Continental pentru ca dvs. sa puteti conduce cu roata deteriorata pana la cel mai apropiat service auto fara sa schimbati anvelopa cu roata de rezerva.

- puteti merge pana la 80 km la o viteza maxima de 80 km / h in caz de perforare

- nu este necesara o roata de rezerva

- este compatibil cu jantele conventionale

- combustibil eficient (greutatea a 4 anvelope SSR <5 anvelope standard)

Principiul SSR se bazeaza pe un perete lateral armat autoportant. In cazul unei perforari, acest lucru impiedica zdrobirea peretelui lateral intre janta si drum, iar anvelopa nu aluneca de pe margine, ceea ce face ca anvelopele de rezerva sa fie depasite.

Comparatie

Fara sistem SSR:

Atunci cand  o anvelopa standard este perforata, peretele lateral poate fi zdrobit intre janta si drum, provocand o situatie potential periculoasa, cum ar fi o explozie sau anvelopele alunecand de pe janta.

Cu sistem SSR:

O anvelopa SSR are un perete lateral ranforsat care, in cazul unei perforari, impiedica zdrobirea peretelui lateral si asigura ca soferul poate continua sa conduca pana la 80 km la o viteza maxima de 80 km / h.

Despre Continental

Continental a fost infiintat in 1871 la Hanovra. Activ si pe alte segmente ale industriei auto, grupul Continental AG este unul dintre cele mai importante conglomerate germane.  Compania este la originea unor inovatii care s-au incetatenit in lumea anvelopelor, cum ar fi tiparul pentru banda de rulare. Continental detine 9 uzine de anvelope in lume, printre care una si in Romania. Divizia de anvelope realizeaza o cifra de afaceri de aproximativ 10 miliarde de euro si angajeaza in jurul a 50.000 de persoane. 

Mai multe informatii

Mai multe informatii

Brand CONTINENTAL
Latime (mm) 275
Inaltime 40
Diametru (inch) 18
C Runflat
Model SPORT CONTACT 3 SSR*
Indice viteza Y (300km/h)
Indice sarcina 99 (775kg/anvelopa)
Anotimp Vara
Economie de carburant E
Franare pe suprafete umede C
Nivel de zgomot 72
Eficienta Clasa C1
DOT Nu
Cum aleg anvelopele?
Recenzii

Scrie propria ta recenzie

Faceti recenzie la: Anvelopa Vara 275/40R18 99Y Continental Sport Contact 3 Ssr*-Runflat

Cum evaluezi acest produs? *

Nota
Eticheta energetica

Eticheta energetica a anvelopei

Etichetarea anvelopelor in spatiul U.E. este obligatorie si trebuie sa contina informatii despre economia de carburant rezultata din folosirea anvelopei, despre comportamentul anvelopei la franare pe carosabil umed si despre zgomotul produs de anvelopa respectiva (in decibeli), conform directivei nr. 1222/2009, din noiembrie 2012.

Economia de carburant Economia de carburant a anvelopei

Economia de carburant a unei anvelope se traduce prin gradul de rezistenta la rulare si este reprezentata printr-o scara colorata, de la A la G. Clasa A (verde) este atribuita unei anvelope care datorita rezistentei scazute la rulare, va oferi un consum de combustibil mult mai eficient (mai mic) si o emisia de gaze mai mica, in timp ce G (rosu) este clasa cu cea mai scazuta eficienta la consumul de carburant.

O anvelopa de clasa A poate consuma cu 7,5% mai putin combustibil fata de o anvelopa de clasa G.

Economia de carburant a anvelopei

Franarea pe carosabil umedFranarea pe carosabil umed

Acest tip de clasare reprezinta capacitatea anvelopei de a frana pe un carosabil acoperit de un strat de apa care are intre 0.5 si 1.5 mm, la o temperatura intre 2 si 20ºC pentru anvelopele de iarna si intre 5 si 35 ºC pentru anvelopele de vara. Franarea pe carosabil umed este reprezentata printr-o scara de la A la G, clasa A fiind cea mai buna performanta in acest sens.

Un vechicul dotat cu ABS si 4 anvelope de clasa A (la franare pe carosabil umed) va frana de la 80km/h pana la stop pe o distanta cu pana la 18 metri mai scurta decat acelasi vehicul dotat cu 4 anvelope de clasa G.

Nivelul de zgomotNivelul de zgomot

Anvelopele constribuie la nivelul de zgomot produs de masina. Cu cat nivelul de zgomot este mai mic, cu atat impactul asupra mediului incojurator este mai mic si in conformitate cu normele legislative.

Pe etichete se afiseaza un difuzor cu 3 unde negre posibile pentru a reprezenta nivelurile de zgomot in decibeli.
- nivelul 1 insemna ca anvelopa produce un nivel de zgomot cu cel putin 3db mai scazut decat limita UE.
- nivelul 2 inseamna ca anvelopa produce un nivel de zgomot aflat intre limita europeana si pana la 3db sub aceasta limita.
- nivelul 3 inseamna ca anvelopa depaseste nivelul de zgomot admis in U.E. 

Contacteaza-ne!