- Descriere
-
Comanda pana pe 15 mai 4 anvelope DUNLOP vara si primesti instant un ticket cadou de 300 LEI
Detalii aici.
DUNLOP SP SPORT MAXX GT
Aderenta si viteza de reactie exceptionale pe carosabilul uscat, pentru sofatul sportiv, de inalta performanta
- Aderenta superioara pe carosabilul uscat
- Manevrabilitate precisa si viteza de reactie
- Stabilitate la viteze inalte si la viraje
·Aderenta superioara pe carosabilul uscat, cu tehnologie de curse sportive
Bucurati-va de aderenta exceptionala la drum cu anvelopa Sport Maxx GT. Compusul din suprafata de rulare este amestecat cu negru de fum pentru curse, pentru sporirea aderentei la carosabilul uscat si a performantei de franare.
Manevrabilitate precisa si viteza de reactie
Tehnologia Dunlop Touch combina mai multe caracteristici avansate care ofera manevrabilitate precisa si viteza de reactie. Profilul mai plat al suprafetei de rulare aduce o sectiune mai mare a anvelopei in contact cu drumul, pentru sporirea preciziei de dirijare si pentru imbunatatirea feedback-ului drumului.
Stabilitate la viteze inalte si la viraje
Anvelopa Sport Maxx GT isi mentine forma la viteze de autostrada, ceea ce ajuta la imbunatatirea stabilitatii si a rezistentei la uzura. Presiunea este distribuita pe intreaga suprafata de contact, rezultatul fiind o tranzitie mai lina de la deplasarea in directie dreapta la viraje.
RunOnFlat
Tehnologia Dunlop RunOnFlat permite continuarea deplasarii dupa perforarea sau explozia anvelopei, pe o distanta de pana la 80 km, la o viteza maxima de 80 km/h.
- Mai multe informatii
-
Mai multe informatii
Brand DUNLOP Latime (mm) 245 Inaltime 45 Diametru (inch) 19 C Runflat Model SP SPORT MAXX GT* MFS Indice viteza Y (300km/h) Indice sarcina 98 (750kg/anvelopa) Anotimp Vara Economie de carburant E Franare pe suprafete umede B Nivel de zgomot 67 Eficienta Clasa C1 DOT 2016 - Recenzii1
-
Recenzii client 1 item(s)
- Dunlop
-
Mai bine mai pun vreo 200 de lei si imi incalt masina cu 4 Goodyear runflat, ca am vazut ca aveti la pret bun.
Nota
Scrie propria ta recenzie
- Eticheta energetica
-
Eticheta energetica a anvelopei
Etichetarea anvelopelor in spatiul U.E. este obligatorie si trebuie sa contina informatii despre economia de carburant rezultata din folosirea anvelopei, despre comportamentul anvelopei la franare pe carosabil umed si despre zgomotul produs de anvelopa respectiva (in decibeli), conform directivei nr. 1222/2009, din noiembrie 2012.
Economia de carburant a anvelopei
Economia de carburant a unei anvelope se traduce prin gradul de rezistenta la rulare si este reprezentata printr-o scara colorata, de la A la G. Clasa A (verde) este atribuita unei anvelope care datorita rezistentei scazute la rulare, va oferi un consum de combustibil mult mai eficient (mai mic) si o emisia de gaze mai mica, in timp ce G (rosu) este clasa cu cea mai scazuta eficienta la consumul de carburant.
O anvelopa de clasa A poate consuma cu 7,5% mai putin combustibil fata de o anvelopa de clasa G.
Franarea pe carosabil umed
Acest tip de clasare reprezinta capacitatea anvelopei de a frana pe un carosabil acoperit de un strat de apa care are intre 0.5 si 1.5 mm, la o temperatura intre 2 si 20ºC pentru anvelopele de iarna si intre 5 si 35 ºC pentru anvelopele de vara. Franarea pe carosabil umed este reprezentata printr-o scara de la A la G, clasa A fiind cea mai buna performanta in acest sens.
Un vechicul dotat cu ABS si 4 anvelope de clasa A (la franare pe carosabil umed) va frana de la 80km/h pana la stop pe o distanta cu pana la 18 metri mai scurta decat acelasi vehicul dotat cu 4 anvelope de clasa G.
Nivelul de zgomot
Anvelopele constribuie la nivelul de zgomot produs de masina. Cu cat nivelul de zgomot este mai mic, cu atat impactul asupra mediului incojurator este mai mic si in conformitate cu normele legislative.
Pe etichete se afiseaza un difuzor cu 3 unde negre posibile pentru a reprezenta nivelurile de zgomot in decibeli.
- nivelul 1 insemna ca anvelopa produce un nivel de zgomot cu cel putin 3db mai scazut decat limita UE.
- nivelul 2 inseamna ca anvelopa produce un nivel de zgomot aflat intre limita europeana si pana la 3db sub aceasta limita.
- nivelul 3 inseamna ca anvelopa depaseste nivelul de zgomot admis in U.E.