Anvelopa Vara 275/35R21 103Y DUNLOP Sp Sport Maxx Gt Ro1 Xl Mfs

Anvelopa Vara 275/35R21 103Y Dunlop Sp Sport Maxx Gt Ro1 Xl Mfs

Mai multe poze

Fii primul care evalueaza acest produs.

  • Eficienta consumului de carburant
  • Aderenta pe carosabil umed
  • Nivelul zgomotului la rulare
  • Cod produs: 15251
  • Cod EAN/CAI: 3188649806959

Retur 14 zile

te-ai razgandit ? Iti dam banii inapoi

Garantie 3 ani

la toate anvelopele
1.019,17 LEI

Pretul afisat include TVA si ecovaloare

36 Luni

Disponibilitate: Nu este in stoc

Comenzi telefonice 0756 036 277
Program L-V: 9:00-18:00
Descriere

DUNLOP Sp Sport Maxx Gt Ro1 Xl Mfs 275/35R21 103Y

Special pentru Audi Quattro, RS4, RS6, R8

Dunlop SP Sport Maxx GT este o linie de anvelope de vara de perfromanta ultrainalta, proiectate pentru  masinile premium si sport. De aceea, pneurile DUNLOP SP Sport Maxx GT  promit pasionatilor de sofat sportiv aderenta, feedback, viteza de reactie si stabilitate excelente in viraje.   DUNLOP Sp Sport Maxx Gt Ro1 Xl Mfs 275/35R21 103Y este un pneu proiectat special pentru Audi Quattro, RS4, RS6 si R8, omologat de producatorul auto. Datorita acestei anvelope, veti putea exploata la maxim posibilitatile automobilului dumneavoastra.

Reactivitate datorita profilului mai plat al benzii de rulare

Noua generatie de anvelope Dunlop prezinta un profil mai plat al benzii de rulare, cu o zona de contact mai mare cu 4-8%, in functie de dimensiunea si tipul anvelopei. O zona mai mare de contact ofera mai multa aderenta, stabilitate si  feedback mai bun din partea drumului. De aceea, masina dumneavoastra va reactiona mai precis la comenzi.

Banda de rulare asimetrica pentru o tinuta de drum excelenta

Designul asimetric al benzii de rulare ofera manevrabilitate imbunatatita si rezistenta la acvaplanare. Nervura centrala continua sporeste stabilitatea si precizia iar dispunerea asimetrica a canelurilor amelioreaza aderenta, conducand un comportament mai bun pe drum drept si in viraje

Rapiditate si durabilitate

Compusii de sliciu din cauciucul anvelopei sporesc aderenta si reduc uzura. Datorita lor veti avea parte de franare, accelerare si manevrabilitate exceptionale, dar si de economii generate de viata mai  lunga a anvelopei

Control mai bun datorita profilului Multi Radius

Modelele cu profil Multi Radius (Multi Radius Tread - MRT) utilizeaza 10 raze diferite, ceea ce le face mai precise. Acest lucru se manifesta printr-o foarte eficienta distribuire a presiunii pe suprafata de contact. Efectul este o tranzitie mai lina de la drum drept la curba, conducand la reactii mai precise si progresive

Curea fara imbinari

 Jointless Belt (JLB) este o tehnologie de captusire hibrid care reduce deformarile circumferintei la viteze mari. Beneficiile sunt stabilitatea superioara la viteze mari si uzura unitara si uniforma.

Sofat mai precis datorita sistemul specific pentru locasul talonului

Sistemul dezvoltat de Dunlop consolideaza legatura intre anvelopa si janta. La fel ca aderenta dintre mana dvs. si volan, sistemul specific pentru locasul talonului creste capacitatea de control si asigura un feedback exceptional din partea drumului.

Material cu aderenta superioara

Compusul de siliciu din compozitia benzii de rulare, inspirat din anvelopele de curse,  asigura un nivel inalt de aderenta, in special pe carosabilul ud si la temperaturi scazute. Efectele se vor resimti in performantele la franare si accelerare exceptionale. Nu in ultimul rand, compozitia cu siliciu cauciucului asigura o uzura mai lenta.
De asemenea,  banda de rulare contine nanoparticule de negru de fum specifice anvelopelor de curse. Aceste nanoparticule sunt combinate cu rasina si polimeri pentru a asigura o aderenta excelenta pe carosabilul ud si uscat.

Franare sigura, stabilitate sporita

Designul asimetric al benzii de rulare cu raport gol-plin variabil ofera rezistenta imbunatatita la acvaplanare. Blocul masiv al umarului exterior asigura dispersia rapida si fara turbulente a apei, generand stabilitate la viraje. Contactul mai mare cu drumul pe indus de profilul benzii de rulare ofera totodata o stabilitate imbunatatita la viraje si directie precisa.

Protectie pentru flansa jantei

DUNLOP Sp Sport Maxx Gt Ro1 Xl Mfs 275/35R21 103Y  poseda sistem de protectie a flansei jantei. El utilizeaza un profil de cauciuc care se intinde in jurul circumferintei anvelopei, deasupra flansei. Acesta creeaza o zona tampon de protectie la impactul cu bordura.

Mai multe informatii

Mai multe informatii

Brand DUNLOP
Latime (mm) 275
Inaltime 35
Diametru (inch) 21
Model SP SPORT MAXX GT RO1 XL MFS
Indice viteza Y (300km/h)
Indice sarcina 103 (875kg/anvelopa)
Anotimp Vara
Economie de carburant E
Franare pe suprafete umede B
Nivel de zgomot 71
Eficienta Clasa C1
DOT Nu
Cum aleg anvelopele?
Recenzii

Scrie propria ta recenzie

Faceti recenzie la: Anvelopa Vara 275/35R21 103Y Dunlop Sp Sport Maxx Gt Ro1 Xl Mfs

Cum evaluezi acest produs? *

Nota
Eticheta energetica

Eticheta energetica a anvelopei

Etichetarea anvelopelor in spatiul U.E. este obligatorie si trebuie sa contina informatii despre economia de carburant rezultata din folosirea anvelopei, despre comportamentul anvelopei la franare pe carosabil umed si despre zgomotul produs de anvelopa respectiva (in decibeli), conform directivei nr. 1222/2009, din noiembrie 2012.

Economia de carburant Economia de carburant a anvelopei

Economia de carburant a unei anvelope se traduce prin gradul de rezistenta la rulare si este reprezentata printr-o scara colorata, de la A la G. Clasa A (verde) este atribuita unei anvelope care datorita rezistentei scazute la rulare, va oferi un consum de combustibil mult mai eficient (mai mic) si o emisia de gaze mai mica, in timp ce G (rosu) este clasa cu cea mai scazuta eficienta la consumul de carburant.

O anvelopa de clasa A poate consuma cu 7,5% mai putin combustibil fata de o anvelopa de clasa G.

Economia de carburant a anvelopei

Franarea pe carosabil umedFranarea pe carosabil umed

Acest tip de clasare reprezinta capacitatea anvelopei de a frana pe un carosabil acoperit de un strat de apa care are intre 0.5 si 1.5 mm, la o temperatura intre 2 si 20ºC pentru anvelopele de iarna si intre 5 si 35 ºC pentru anvelopele de vara. Franarea pe carosabil umed este reprezentata printr-o scara de la A la G, clasa A fiind cea mai buna performanta in acest sens.

Un vechicul dotat cu ABS si 4 anvelope de clasa A (la franare pe carosabil umed) va frana de la 80km/h pana la stop pe o distanta cu pana la 18 metri mai scurta decat acelasi vehicul dotat cu 4 anvelope de clasa G.

Nivelul de zgomotNivelul de zgomot

Anvelopele constribuie la nivelul de zgomot produs de masina. Cu cat nivelul de zgomot este mai mic, cu atat impactul asupra mediului incojurator este mai mic si in conformitate cu normele legislative.

Pe etichete se afiseaza un difuzor cu 3 unde negre posibile pentru a reprezenta nivelurile de zgomot in decibeli.
- nivelul 1 insemna ca anvelopa produce un nivel de zgomot cu cel putin 3db mai scazut decat limita UE.
- nivelul 2 inseamna ca anvelopa produce un nivel de zgomot aflat intre limita europeana si pana la 3db sub aceasta limita.
- nivelul 3 inseamna ca anvelopa depaseste nivelul de zgomot admis in U.E. 

Contacteaza-ne!