Anvelopa Vara 275/40R20 106W DUNLOP Sp Sport Maxx * Xl-Runflat

Anvelopa Vara 275/40R20 106W Dunlop Sp Sport Maxx * Xl-Runflat

Mai multe poze

Fii primul care evalueaza acest produs.

  • Eficienta consumului de carburant
  • Aderenta pe carosabil umed
  • Nivelul zgomotului la rulare
  • Cod produs: 6662
  • Cod EAN/CAI: 4038526284181

Retur 14 zile

te-ai razgandit ? Iti dam banii inapoi

Garantie 3 ani

la toate anvelopele
992,40 LEI

Pretul afisat include TVA si ecovaloare

36 Luni

Disponibilitate: Nu este in stoc

Comenzi telefonice 0756 036 277
Program L-V: 9:00-18:00
Descriere

Pneul Sport Maxx run flat

SP Sport Maxx sunt anvelope de vara de performanta ultra-inalta (UHP). Ele ofera aderenta si manevrabilitatea maxime necesare pentru sofatul sportiv. Parte a acestei game DUNLOP Sp Sport Maxx * Xl-Runflat  275/40R20 106W  este in plus o anvelopa run flat, ceea ce ofera un grad de siguranta sporit.

Manevrabilitate si stabilitate

La baza performantelor a anvelopei SP Sport Maxx se afla tehnologia Dunlop Touch. Presiunea este distribuita uniform pe suprafata anvelopei, ceea ce aduce mai mult cauciuc in contact cu suprafata drumului. Pentru optimizarea suprafetei de contact, SP Sport Maxx poseda un profil Multi Radius (Multi Radius Tread – MRT), ce utilizeaza 10 raze diferite. Manevrabilitatea e excelenta atat pe carosabilul ud si uscat, oferind un control sporit la viraje. Tranzitia de la deplasare in linie dreapta la viraje este lina, oferindu-va mai mult timp sa „simtiti" drumul si sa reactionati cand este necesar.

Sistemul specific pentru locasul talonului consolideaza legatura intre anvelopa si janta, asigurand un sofat mai precis datorat plusului de stabilitate. La fel ca aderenta dintre mana dvs. si volan, sistemul specific pentru locasul talonului creste capacitatea de control si asigura un feedback exceptional din partea drumului.

Stabilitatea este mai departe ameliorata de cureaua fara imbinari. Aceasta reprezinta o tehnologie de captusire hibrid care reduce deformarile circumferintei la viteze mari. Totodata, sofatul este lin si precis la viteze ridicate, datorita designului cu nervura centrala stabila.

Performante exceptionale de franare si de accelerare

Testat pe pista de curse, formula cauciucului, ce contine un compus dublu de siliciu, ofera aderenta suplimentara, atat pe drumurile uscate, cat si pe cele ude. Acceleratia este mai prompta, iar timpul de franare este mai scurt. Pe vreme rea, anvelopa SP Sports Maxx combate extrem de bine acvaplanarea. Zonele speciale ale suprafetei de rulare elimina rapid apa de sub anvelopa, reducand riscul acestui fenomen.

O anvelopa RunOnFlat

DUNLOP Sp Sport Maxx * Xl-Runflat  275/40R20 106W  beneficiaza de tehnologia Dunlop Self Supporting (DSST). Ea permite permite continuarea deplasarii pana la 80 km dupa o perforare sau explozie. Anvelopele RunOnFlat utilizeaza pereti laterali ranforsati, care permit pastrarea mobilitatii anvelopei dupa pierderea completa a presiunii aerului. Astfel, veti putea ajunge in siguranta acasa sau la un service, fara a mai fi nevoie sa schimbati de urgenta anvelopa pe marginea drumului

Protectie pentru flansa jantei

DUNLOP Sp Sport Maxx * Xl-Runflat 275/40R20 106W  poseda sistem de protectie a flansei jantei. El utilizeaza un profil de cauciuc care se intinde in jurul circumferintei anvelopei, deasupra flansei. Acesta creeaza o zona tampon de protectie la impactul cu bordura.

Confort

Modelul suprafetei de rulare minimizeaza zgomotul, asigurand o calatorie mai silentioasa si mai confortabila

Mai multe informatii

Mai multe informatii

Brand DUNLOP
Latime (mm) 275
Inaltime 40
Diametru (inch) 20
C Runflat
Model SP SPORT MAXX * XL
Indice viteza W (270km/h)
Indice sarcina 106 (950kg/anvelopa)
Anotimp Vara
Economie de carburant E
Franare pe suprafete umede B
Nivel de zgomot 68
Eficienta Clasa C1
DOT Nu
Cum aleg anvelopele?
Recenzii

Scrie propria ta recenzie

Faceti recenzie la: Anvelopa Vara 275/40R20 106W Dunlop Sp Sport Maxx * Xl-Runflat

Cum evaluezi acest produs? *

Nota
Eticheta energetica

Eticheta energetica a anvelopei

Etichetarea anvelopelor in spatiul U.E. este obligatorie si trebuie sa contina informatii despre economia de carburant rezultata din folosirea anvelopei, despre comportamentul anvelopei la franare pe carosabil umed si despre zgomotul produs de anvelopa respectiva (in decibeli), conform directivei nr. 1222/2009, din noiembrie 2012.

Economia de carburant Economia de carburant a anvelopei

Economia de carburant a unei anvelope se traduce prin gradul de rezistenta la rulare si este reprezentata printr-o scara colorata, de la A la G. Clasa A (verde) este atribuita unei anvelope care datorita rezistentei scazute la rulare, va oferi un consum de combustibil mult mai eficient (mai mic) si o emisia de gaze mai mica, in timp ce G (rosu) este clasa cu cea mai scazuta eficienta la consumul de carburant.

O anvelopa de clasa A poate consuma cu 7,5% mai putin combustibil fata de o anvelopa de clasa G.

Economia de carburant a anvelopei

Franarea pe carosabil umedFranarea pe carosabil umed

Acest tip de clasare reprezinta capacitatea anvelopei de a frana pe un carosabil acoperit de un strat de apa care are intre 0.5 si 1.5 mm, la o temperatura intre 2 si 20ºC pentru anvelopele de iarna si intre 5 si 35 ºC pentru anvelopele de vara. Franarea pe carosabil umed este reprezentata printr-o scara de la A la G, clasa A fiind cea mai buna performanta in acest sens.

Un vechicul dotat cu ABS si 4 anvelope de clasa A (la franare pe carosabil umed) va frana de la 80km/h pana la stop pe o distanta cu pana la 18 metri mai scurta decat acelasi vehicul dotat cu 4 anvelope de clasa G.

Nivelul de zgomotNivelul de zgomot

Anvelopele constribuie la nivelul de zgomot produs de masina. Cu cat nivelul de zgomot este mai mic, cu atat impactul asupra mediului incojurator este mai mic si in conformitate cu normele legislative.

Pe etichete se afiseaza un difuzor cu 3 unde negre posibile pentru a reprezenta nivelurile de zgomot in decibeli.
- nivelul 1 insemna ca anvelopa produce un nivel de zgomot cu cel putin 3db mai scazut decat limita UE.
- nivelul 2 inseamna ca anvelopa produce un nivel de zgomot aflat intre limita europeana si pana la 3db sub aceasta limita.
- nivelul 3 inseamna ca anvelopa depaseste nivelul de zgomot admis in U.E. 

Contacteaza-ne!