- Descriere
-
Anvelopele Ventus S1 evo2 K117
Cel mai bun echilibru intre performanta umeda si cea uscata
Modelul Ventus S1 evo2 este o anvelopa de performanta premium care asigura o rulare precisa si controlata la viteze mari. O performanta ecologica este de asemenea realizata printr-o rezistenta minima la rulare si o implementare optima a profilului.
Structura anvelopelor:
- Compus din silica cu aderenta ridicata
- Tractiune pe suprafata de rulare uscata sau umeda imbunatatita
- Strat centrat de otel
- Mai buna manipulare pe carosabil uscat sau umed
- Linie de carcasa echilibrata
- Rigiditatea si durabilitatea peretelui lateral imbunatatite
- Manevrare mai buna si un raspuns mai bun al directiei
- Imbunatatirea uniformitatii si a potrivirii anvelopei
- Mai multe informatii
-
Mai multe informatii
Brand HANKOOK Latime (mm) 225 Inaltime 40 Diametru (inch) 18 Model VENTUS S1 EVO 2 K117 UHP XL Indice viteza Y (300km/h) Indice sarcina 92 (630kg/anvelopa) Anotimp Vara Economie de carburant E Franare pe suprafete umede A Nivel de zgomot 71 Eficienta Clasa C1 DOT 2015 - Recenzii
-
Scrie propria ta recenzie
- Eticheta energetica
-
Eticheta energetica a anvelopei
Etichetarea anvelopelor in spatiul U.E. este obligatorie si trebuie sa contina informatii despre economia de carburant rezultata din folosirea anvelopei, despre comportamentul anvelopei la franare pe carosabil umed si despre zgomotul produs de anvelopa respectiva (in decibeli), conform directivei nr. 1222/2009, din noiembrie 2012.
Economia de carburant a anvelopei
Economia de carburant a unei anvelope se traduce prin gradul de rezistenta la rulare si este reprezentata printr-o scara colorata, de la A la G. Clasa A (verde) este atribuita unei anvelope care datorita rezistentei scazute la rulare, va oferi un consum de combustibil mult mai eficient (mai mic) si o emisia de gaze mai mica, in timp ce G (rosu) este clasa cu cea mai scazuta eficienta la consumul de carburant.
O anvelopa de clasa A poate consuma cu 7,5% mai putin combustibil fata de o anvelopa de clasa G.
Franarea pe carosabil umed
Acest tip de clasare reprezinta capacitatea anvelopei de a frana pe un carosabil acoperit de un strat de apa care are intre 0.5 si 1.5 mm, la o temperatura intre 2 si 20ºC pentru anvelopele de iarna si intre 5 si 35 ºC pentru anvelopele de vara. Franarea pe carosabil umed este reprezentata printr-o scara de la A la G, clasa A fiind cea mai buna performanta in acest sens.
Un vechicul dotat cu ABS si 4 anvelope de clasa A (la franare pe carosabil umed) va frana de la 80km/h pana la stop pe o distanta cu pana la 18 metri mai scurta decat acelasi vehicul dotat cu 4 anvelope de clasa G.
Nivelul de zgomot
Anvelopele constribuie la nivelul de zgomot produs de masina. Cu cat nivelul de zgomot este mai mic, cu atat impactul asupra mediului incojurator este mai mic si in conformitate cu normele legislative.
Pe etichete se afiseaza un difuzor cu 3 unde negre posibile pentru a reprezenta nivelurile de zgomot in decibeli.
- nivelul 1 insemna ca anvelopa produce un nivel de zgomot cu cel putin 3db mai scazut decat limita UE.
- nivelul 2 inseamna ca anvelopa produce un nivel de zgomot aflat intre limita europeana si pana la 3db sub aceasta limita.
- nivelul 3 inseamna ca anvelopa depaseste nivelul de zgomot admis in U.E.