Anvelopa cautata nu mai face parte din oferta AUTO SOFT. Noile anvelope similare sunt

Dimensiune: 195/50R15
Sezon: Vara
I. Incarcare: 82 (475kg/anv.)
I. Viteza: V (240km/h)
Producator: PIRELLI

Anvelopa Vara 195/50R15 82V Pirelli Cinturato P1 Verde
In stoc
Special Price 349,92 LEI
-25 Lei
Pret normal: 374,47 LEI

Dimensiune: 195/50R15
Sezon: Vara
I. Incarcare: 82 (475kg/anv.)
I. Viteza: V (240km/h)
Producator: DUNLOP

Anvelopa Vara 195/50R15 82V Dunlop Sport Bluresponse Mfs
In stoc
Special Price 363,50 LEI
-18 Lei
Pret normal: 381,46 LEI

Dimensiune: 195/50R15
Sezon: Vara
I. Incarcare: 82 (475kg/anv.)
I. Viteza: V (240km/h)
Producator: TAURUS

Anvelopa Vara 195/50R15 82V Taurus High Performance
In stoc
Special Price 233,62 LEI
-11 Lei
Pret normal: 245,09 LEI

Dimensiune: 195/50R15
Sezon: Vara
I. Incarcare: 82 (475kg/anv.)
I. Viteza: V (240km/h)
Producator: NEXEN

Dimensiune: 195/50R15
Sezon: Vara
I. Incarcare: 82 (475kg/anv.)
I. Viteza: V (240km/h)
Producator: KELLY

Dimensiune: 195/50R15
Sezon: Vara
I. Incarcare: 82 (475kg/anv.)
I. Viteza: V (240km/h)
Producator: TOYO

Dimensiune: 195/50R15
Sezon: Vara
I. Incarcare: 82 (475kg/anv.)
I. Viteza: V (240km/h)
Producator: HIFLY
- Descriere
-
SCOP V71 185/55R15 82H Reconstruite (Cod EAN: SCOV71-1955015-82V)
O soluție interesanta pentru un buget redus.
Anvelope de vara sunt concepute pentru a se comporta cel mai bine la temperaturi de peste 7 grade Celsius, si ofera o manevrabilitate sporita, stabilitate la viraje si o mai buna franare la temperaturi ridicate. Anvelopele de vara au mai putine santuri pe banda de rulare, iar acest lucru inseamna ca o cantitate mai mare de cauciuc intra mereu in contact cu asfaltul, asigurand astfel maximum de aderenta si stabilitate chiar si la viteze mari. Compozitia anvelopelor de vara este elaborata astfel incat sa ramana mai elastica, oferind un plus de tractiune si aderenta.
Ce este o anvelopa reconstruita ?
Tehnologia care conduce la obtinerea unei anvelope reconstruite presupune o serie de pasi:
- Inainte de a fi reconstruita, anvelopa initiala este supusa unei inspectii initiale prin care producatorul se asigura ca ea respecta standardele in ceea ce priveste integritatea ori data fabricatiei.
- Banda de rulare uzata este indepartata iar anvelopa este pregatita pentru aplicarea uneia noi.
- Imperfectiunile anvelopei sunt reparate iar corpurile straine sunt indepartate manual.
- In acest moment, pe anvelopa este aplicat un adeziv peste care se toarna un nou strat de cauciuc.
- Anvelopa este plasata intr-o matrita sau o incinta speciala pentru a fi vulcanizat.
- La sfarsit anvelopa este supusa unei inspectii finale, pentru a asigura calitatea produsului.
INFORMAȚII SUPLIMENTAREDEPOZITARE ANVELOPE
Vino în punctele de lucru AUTO SOFT, montează anvelopele nou cumpărate iar pe cele vechi le poți depozita în HOTELUL AUTO SOFT
MODALITĂȚI DE PLATĂ
Pentru a plăti cât mai ușor produsele de pe site-ul AUTO SOFT, îți punem la dispoziție următoarele metode de plată din care să alegi:
- Numerar la livrare
- Plata online cu cardul sau în 2/3 rate (Credit Europe Bank, Alpha Bank, BRD, Banca Transilvania, Garanti Bank)
METODE DE LIVRARE
Livrarea este GRATUITĂ la 4 produse cumpărate, în aria de acoperire a curierilor noștri!
Pentru celelalte livrări, costurile de transport se calculează automat în partea de final a formularului de comandă, după completarea datelor necesare. Livrarea se face oriunde pe teritoriul României.
- Livrare prin curier rapid
- Ridicare personală dintr-un punct de service AUTO SOFT din București
GARANȚIE PRODUSE
La AUTO SOFT beneficiezi întotdeauna de garanția produselor conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
- Anvelope 3 ANI
- Jante 2 ANI
- Mai multe informatii
-
Mai multe informatii
Cod EAN SCOV71-1955015-82V Cod CAI 1955015 Brand SCOP Latime (mm) 195 Inaltime 50 Diametru (inch) 15 Model V71 Reconstruite Indice viteza V (240km/h) Indice sarcina 82 (475kg/anvelopa) Anotimp Vara - Recenzii
-
Scrie propria ta recenzie
- Eticheta energetica
-
Eticheta energetica a anvelopei
Etichetarea anvelopelor in spatiul U.E. este obligatorie si trebuie sa contina informatii despre economia de carburant rezultata din folosirea anvelopei, despre comportamentul anvelopei la franare pe carosabil umed si despre zgomotul produs de anvelopa respectiva (in decibeli), conform directivei nr. 1222/2009, din noiembrie 2012.
Economia de carburant a anvelopei
Economia de carburant a unei anvelope se traduce prin gradul de rezistenta la rulare si este reprezentata printr-o scara colorata, de la A la G. Clasa A (verde) este atribuita unei anvelope care datorita rezistentei scazute la rulare, va oferi un consum de combustibil mult mai eficient (mai mic) si o emisia de gaze mai mica, in timp ce G (rosu) este clasa cu cea mai scazuta eficienta la consumul de carburant.
O anvelopa de clasa A poate consuma cu 7,5% mai putin combustibil fata de o anvelopa de clasa G.
Franarea pe carosabil umed
Acest tip de clasare reprezinta capacitatea anvelopei de a frana pe un carosabil acoperit de un strat de apa care are intre 0.5 si 1.5 mm, la o temperatura intre 2 si 20ºC pentru anvelopele de iarna si intre 5 si 35 ºC pentru anvelopele de vara. Franarea pe carosabil umed este reprezentata printr-o scara de la A la G, clasa A fiind cea mai buna performanta in acest sens.
Un vechicul dotat cu ABS si 4 anvelope de clasa A (la franare pe carosabil umed) va frana de la 80km/h pana la stop pe o distanta cu pana la 18 metri mai scurta decat acelasi vehicul dotat cu 4 anvelope de clasa G.
Nivelul de zgomot
Anvelopele constribuie la nivelul de zgomot produs de masina. Cu cat nivelul de zgomot este mai mic, cu atat impactul asupra mediului incojurator este mai mic si in conformitate cu normele legislative.
Pe etichete se afiseaza un difuzor cu 3 unde negre posibile pentru a reprezenta nivelurile de zgomot in decibeli.
- nivelul 1 insemna ca anvelopa produce un nivel de zgomot cu cel putin 3db mai scazut decat limita UE.
- nivelul 2 inseamna ca anvelopa produce un nivel de zgomot aflat intre limita europeana si pana la 3db sub aceasta limita.
- nivelul 3 inseamna ca anvelopa depaseste nivelul de zgomot admis in U.E.